I dag er jeg slapp og har ingen matlyst, men prøver spise litt likevel, ingenting smaker......drikker pepsi max'n min og masse vann da, men føler meg helt mo i armer og ben, går vel over...noen flere som har/har hatt det sånn?
Kanskje jeg spiser lite, når jeg spiser omelett av 2 egg med ost i og 2 remser bacon, holder jeg meg mett i opptil 6 timer:eek: ......men nå er jeg litt lei omelett:( noen som har tips til hva som er lurt å spise da....tenker prøve blomkålsuppe til kvelds....om jeg orker gå til butikken:rolleyes:
Har nettopp skrevet i en annen tråd om hvor sliten og lei jeg er. Orker ikke trene, har lyst på alt av karbohydrater og masse søtsug!! Værst er det hvor svak jeg føler meg, orker ikke trene. Energinivået har sunket masse de 2 siste ukene. Klarer ikke avokado, klarer ikke egg, og vet ikke hva jeg skal lage hvis jeg vil ha noe mat sånn immellom måltidene.
Føler med deg!
Hei KattaG :) ser vi tenker ganske likt ang dette med maten, men har bestemt meg for å gjennomføre dette, så¨jeg prøver å finne spennende mat, har blitt mye fett i det siste, uvant :rolleyes: så nå holder jeg på å lager blomkålsuppe, får se om det frister....og håper vi finner formen igjen snart:)
Du har nok rett Gerd, det er nok mye godt å spise, har akkurat spist suppe nå, selv om jeg ikke hadde lyst på noe...men føler jeg må spise litt...
Håper og tror at dette går over snart, har jo vært i kjempeform ellers disse dagene :heia:
Kommer til å sjekke ut rettene etter hvert :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.