< Tilbake til oversikten

Skinny pant

Shiny sa for siden:

Må bare dele noe, er ikke så aktiv med innlegg her inne, men er innom hver dag å leser, utrolig lærerikt og motiverende!

De som har sett sex singelliv husker kanskje hva som menes med "skinny pant"....

Jeg har på meg min skinny pant i dag! Og den sitter superbra! :D

Jeg kjøpte den for 3 år siden etter at jeg hadde hatt en sommerjobb som innebar 2 mnd på fjelltur. Det gikk ikke lange tiden før den ikke passet igjen når sommeren var over. Siden da har den hunget i skapet og gitt meg dårlig samvittighet.

Jeg begynte på lavkarbo for ca 2 mnd siden, og det var da ikke mulig å få igjen bukseknappen... I går kveld prøvde jeg buksa...(den er et av delmålene mine), og den passer!!!

Blir spennende å gå på vekta i helga, har ikke vekt selv, så det blir bare veiing ca 1 gang i mnd når jeg tar en helg hos mor og far.

LYKKE! :p

Photobscura sa for siden:

Skinny-jeans, som i stretchbukser? Det er bare enda en av trendene som almuen har stjålet fra pønkerne :D.

Men grattis! Det er jo dét som teller, hvordan klærne sitter, mer enn hvor mange kilo man har gått ned :heia:

Shiny sa for siden:

Takk takk! :D

Skinny-pant = en dongeribukse uten stretch. De er ikke særlig pene eller behagelige å ha på hvis de er for små.

Licota sa for siden:

Hm, ja, jeg trodde det het skinny fit jeg. Altså, trang passform. Denim. Uten stretch.

Grusomt. :P men jeg har en på Lindex som jeg skal prøve om kort tid. Uansett, gratulerer så mye! Det er gøy når gamle klær passer igjen. :)

Photobscura sa for siden:

Jeg tror jeg vil gå for en jeans med litt stretch i, min erfaring, den gangen for hundre år siden jeg brukte jeans sist :p, var at den satt fint nyvasket, men så gir stoffet etter når man har brukt den et par ganger, og mister passformen. Cheap Mondays og Dr Denim har kjempeflotte skinnyjeans med stretch i stoffet som holder passformen lenger :).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.