< Tilbake til oversikten

Er det krise om man ligger på 70% fett?

Dolly sa for siden:

jeg får totalt i dag om jeg regner med middag:
Fett 70 %
Protein 28 %
Karbohydrat 1 %
Alkohol 0 %
1408 kcal

Er dette ok, eller bør jeg absolutt ha mer fett?

i går hadde jeg 73% fett 26% protein og 1% karb og 1800 kcal

Rin sa for siden:

Lytt på kroppen din. :) Hvis maten du har spist holder deg mett og fornøyd, er det ingen krise. Hvis du er sulten, fysen, rastløs, etc - så kan du vurdere om det er fettprosenten som er årsaken.

Torkil sa for siden:

Hei
Nei dette er veldig bra. Husk varierte grønnsaker og blandet salat hver dag ;-)
Mvh
Torkil

Batillip sa for siden:

Hei, når jeg har deg her Torkil!

Kan jeg spise tablettene samtidig, til ett måltid?
Jeg kan ikke fordra å stupe ned i pilleboksen tre ganger hver dag.
Alternativet til å samle dem opp, blir at jeg ikke får i meg alle.

Takk!

nellie sa for siden:

Ekke sikkert han er her lenger nå:p Men. Du bør ta pillene for seg av den grunn av noen av vitaminene jobber litt sånn mot hverandre. Den ene kan hindre opptaket av den andre. Hadde det vært like greit å ta alle sammen hadde det nok vært opplegget fra starten av, for det er jo mye å huske på med disse separate inntakene.

Batillip sa for siden:

Mongopiller! :mad:

nellie sa for siden:

Ikke fornærm mongoene a.

Batillip sa for siden:

Nei, de er fine. Det får en annen betydning sett sammen med piller og annet som er dumt. Piller tre ganger om dagen. Jeg som ikke husker ta på sokker engang. Det blir vanskeligere enn å telle karber.

nellie sa for siden:

Kjøp deg en dosett:) Så legger du opp for ei uke i slengen.

Måne sa for siden:

Huskelapp på mobilen ble min løsning på det hele. Er i grunnen de to i løpet av dagen som ble mest glemt her.. Å ta en når man står opp, og en når man legger seg er lett å huske. Så da ble det huskelapper med alarm på mobilen på de to andre :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.