< Tilbake til oversikten

Dårlig matlyst

Bøtt sa for siden:

Denne uka har jeg ikke hatt matlyst i det hele tatt.Er sulten innimellom men ingenting frister..Har vært veldig flink å bruke forskjellige oppskrifter fra her inne så det står ikke på at jeg ikke har hatt variasjon i matveien.Så da har vekta stått stille denne uka så langt.
Er det noen som har noe tips evt.shakes det går an å lage eller hva dere gjør når dere ikke får i dere mat.Har tilogme laget sjokolade mousse som står til kjøling i kjøleskapet men frister ikke det heller..:eek:

1979 sa for siden:

Har vært gjennom akkurat det samme som deg for litt siden. Sleit skikkelig med å få i meg mat slik at jeg ble kvalm. En liten runddans dette.
Det gikk heldigvis gradvis over, så nå smaker det meste godt igjen.
Det at vekta ikke beveger seg kan ha noe med at kroppen tviholder på kiloene ettersom den ikke får så mye mat, tror det heter "sparepluss" eller noe sånt
Jeg kan desverre ikke komme på noen gode mattips, sliter med det selv.
Lykke til videre

Rin sa for siden:

Min redning i sånne tilfeller er ofte blomkålsuppe. :D Eller andre ting som ikke føles som et stort og tungt måltid; en neve valnøtter, et glass eggemelk-latte, kanskje noen biter fetaost og oliven, en teskje cocosa i tekoppen, i verste fall en Atkins-proteinbar.

Bøtt sa for siden:

Takk for svar.:)Ja suppe hadde kanskje ikke vært så dumt...Men cocosa va er det egentlig:confused:?

Kitt sa for siden:

Mye nyttig om kokosfettet cocosa i dette innlegget!

mamz sa for siden:

Hei butten :) er der nå jeg, fikk det vel i går og kjenner ingen matlyst i dag, nesten litt kvalmt å spise, for noe MÅ jeg jo spise.....men ser noen skrive blomkålsuppe her, kanskje jeg prøver det i dag .....håper det går over til oss begge 2 snart :klem:

Nupsida sa for siden:

jeg sliter også med kvalme, skal inn i ketose igjen etter sprekk sist helg.. Skal ALDRI sprekke igjen! er så fælt å komme seg inn i ketose :S

mamz sa for siden:

Hei butten :) er du i bedre form nå?
....jeg føler meg bedre i dag, heldigvis,da blir det gåtur i kveld også, godt å være i form :heia:

Bøtt sa for siden:

Hei mamz :)Sliter med dårlig matlysta ennda jeg asså men det kommer seg nok.Syke barn i huset og nå begynner jeg og å bli slakk :mad:
Så bra at du føler deg bedre og kos deg med turen din det er deilig når en først setter i gang.
Ha en fin helg alle sammen med eller uten matlyst:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.