< Tilbake til oversikten

Når spiser dere middag ??

Ruska sa for siden:

Jeg spiser ikke før i 7-8 tiden på kvelden, når lillegutt har lagt seg.
Han spiser kl.5 men da har jeg ikke tid til å måle opp og styre med min mat...:cool:
[color=darkred][/color]
Mener å ha lest noe om at man ikke skal spise etter kl.18.
[color=darkred][/color]
Hva gjør dere ?????

Aline sa for siden:

spiser middag mellom 15 og 18 alt etter når jeg står opp... ;)
også spiser jeg kveldsmat etter det.

Mila sa for siden:

spiser mellom 15.00 og 17.00 jeg.. alt etter når skolen slutter:)

MHM sa for siden:

Det er bare en myte at man ikke skal spise etter kl. 18. Faktisk er forbrenningen vår høyest på kvelden. Man BØR spise på kvelden for at det ikke skal bli for lang faste på kvelden. Men man trenger ikke spise kveldsmat/middag så sent at det er under to timer til man skal sove, og det bør være minst karbohydrater på kvelden.

Hvis du spiser så sen middag som kl. 19-20 Ruska, så håper jeg du spiser kveldsmaten din når du skulle spist middag (kl. 16-17). For ellers går det gjerne for lang tid mellom måltidene, og forbrenningen blir satt ned.

Og hvis du lurte på når jeg spiser middag, så er det i 17-17.30 tida. :)

HP sa for siden:

Spiser middag med poden i 4 tiden, også middag igjen i 7-8 tiden :) Blir mye middag på Atkins :snill:

Summer sa for siden:

ca kl 13.00, 16.30 og 20.30..... :snill:

Ruska sa for siden:

okidoki - takk folkens, nå ble jeg litt klokere (igjen) :p

Og jada, jeg spiser kl.7, kl.11, kl.17 (mellommåltid) og kl.20
Men bør nok spise mer karbo tidligere da, for nå spiser jeg de fleste av karboene til middag :o

luringen sa for siden:

hehe...skjønner hva du mener ja...blir fort flere "middagslignenede" måltider her og. Gutta mine er overlykkelige da, for de er mest glad i middag/varm mat.

Vanlig middag i 16-17 tiden da.. er jeg alene hjemme med baby; etter at han er lagt seg...nyyyyyte!

Marianne sa for siden:

Kl.20.00. Tidligere på ettermiddagen er ofte ikke mannen i huset kommet hjem, det er kamerater av onga med hjem etter skolen, lekselesing, måltidet før trening som ikke bør være så tungt. Derfor spiser vi ordentlig middag til kveldsmat, og lettere middag/rask mat/lunsjaktig/evt. middag til middag :D .

friflex sa for siden:

Klarer aldri og spise til like tider jeg:o

Blir stor variasjon fra dag til dag med alle måltider stort sett... Alt ettersom når jeg står opp, hva jeg har og gjøre osv

magdalena sa for siden:

Middagen fortæres i 15-17 tiden,men også her i huset spises det flere varme måltider om dagen,men det er visst bare jeg som liker å starte dagen med varm mat...:p

Gamla sa for siden:

Vanligvis ca kl. 18.00, men noen ganger blir ca. kl 14.00, - Har egentlig ikke så veldig faste tider,- alt avhenger av hvilket program jeg har for dagen.

elian sa for siden:

Ca. 16.30.....

Nille sa for siden:

Alt fra 17.30 til 20.30 (spørs hva skift jeg har den dagen). Som regel blir det vel rundt 18.00.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.