< Tilbake til oversikten

Ikea - kjøpe utstillingsmodell?

TrillTrall sa for siden:

Jentungen ønsker seg sååååånn en spesiell seng fra Ikea, men såvidt jeg kan se på sidene deres finnes det kun 1 - EN! - seng igjen i hele landet! Her i Trondheim er den selvfølgelig ikke og siden den ikke står i den nye katalogen er det kanskje grunn til å tro at den er på vei ut? Men de har den utstilt i varehuset (var der i dag)... Er det noen mulighet til å få kjøpt utstillingsmodellen tro?

Noen som vet?

Carisma sa for siden:

Det varierer etter om de skal få inn flere eller om den er utgående tror jeg. Du kan stille spm til kundeservice-chat'en inne på sidene deres, så da får du sikkert svar.
Et tips er også å sjekke finn.no/torget, det er mange som selger Ikea-møbler der :ja:

Petit Fleur sa for siden:

Vi fikk kjøpe utstillingsmodellen av et skap en gang fordi det var det siste de hadde. Så det er bare å spørre. :)

TrillTrall sa for siden:

Jeg har hengt på finn i hele kveld, men akkurat den sengen finnes brukt bare i Stavanger og det er litt langt unna gitt... :) Men godt tips!

Supera sa for siden:

Hvis du får kjøpe utstillingsmodellen, så får du den billigere enn den egentlig koster. :snill: Det er i alle fall det som er normal praksis.

TrillTrall sa for siden:

Jøss! Da skal jeg hive meg på chat'en deres og spørre!

TrillTrall sa for siden:

Det hadde ikke vært å forakte, tilsammen blir hele stasen nemlig kostende 3000,-.... sukk Noen som vet om andre senger av typen "seng med gjesteseng i skuff under"? Sengen hun har forelsket seg i heter Odda og med underseng, hode-hylle-gavl, madrass og sengebunn fyker kronene fort ut... Men mor synes ikke den var noen pryd for øyet egentlig og kunne tenkt seg noe som ser litt finere ut, tanken er jo at denne skal vare til hun flytter hjemmefra faktisk - det blir ikke kjøpt ny seng igjen om 3 år!

Lisbeth sa for siden:

Sønnen min har den senga fra Ikea, og han er veldig fornøyd.. og jeg synes den er helt fin :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.