< Tilbake til oversikten

Grethe Roede - Men med lavkarbomat?

Bollemor sa for siden:

Heeei..
Etter å ikke ha gått ned noe siden januar på ketolyse/lavkabor..så har jeg valgt å prøve grethe roede etter mye snakk fra de hjemme om det.
Er frustrert over å ikke gå ned noen ting uansett hvor hardt jeg prøver.
Men jeg lure på om det ikke går ant å kombinere det? grethe roede med lavkarbomat?
Men slik som det er nå har jeg fått utdelt 200 kcal jeg skal bruke på melkeprodukter, og 200 kcal bare i frukt .. dette inneholder jo en del karb :S
Ellers så skal jeg ha i løpet av en dag:
220 kcal i frokost
110 kcal i mellom-måltid
220 kcal lønsj
400 kcal i middag
110 kcal kvelds

1600 kcal ca hver dag..

synes det er mye å ta hensyn til her:S

noen matforslag?

nellie sa for siden:

Det blir ikke Grete Roede bare fordi at du holder styr på kaloriene altså:)
Er mange her som må begrense kaloriinntaket på Ketolyse og det går helt fin det. 1600 er et fint nivå å legge seg på:)
Du får ganske mye mat for 1600 kalorier..

Akkurat å spise så og så mange måltider tror jeg at jeg hadde droppa. Det er noe annet når blodsukkeret hele tiden er stabilt, som det er på ketolyse vet du. Spis når du er sulten.

Nerthus sa for siden:

Spisdegslank er lavkarbo med kontrollert kcalorimengde. Jeg går ikke ned et gram på generell lavkarbo - men holder jeg meg til rundt 1500 kcal pr dag og maks 20gram karbo så går jeg ned radig gitt :)

Lager nå maten selv. Trenger du redusere/kontrollere kcaloriene er det bare å veie og regne - slik du gjør med karbene :)

Aldri sulten med 1500 kcal på lavkarbo - det var verre med GR og 1600... gulp...:eek:

Yonah sa for siden:

Jeg spiser meg stappmett på ketogen kost og spiser både bacon, rømme og andre fete ting, i tillegg til grønnsaker... Og ender på 1600kcl;)

Hva med å ta en kikk på Lindberg sin kostplan eller south beach om du ikke liker fett? Ellers er det null problem å spise maks 1600kcl på en dag med ketolyse eller andre ketogene retninger, mange spiser også færre kalorier også fordi de blir så mette. Men om problemet er at du ikke går ned og du vil prøve magrere kost, så hvorfor ikke se på south beach?

nellie sa for siden:

Eller Lindberg:heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.