< Tilbake til oversikten

Handleliste-ketolysekuren

mamz sa for siden:

*Har bestemt meg for å prøve denne kuren, ser spennende ut, og jeg kan faktisk drikke pepsi max'n min, skal begrense dette noe da :p
Så til spørsmålet, mener jeg så en handleliste for denne kuren, men finner den ikke igjen....noe som vet hvor den ligger?

Charlott sa for siden:

Scroll heeeeelt ned på siden, da finner du flere handlelister :)

Gerd sa for siden:

Mitt beste råd er å ta utgangspunkt i det som brukes i oppskrifter og menyer i boka. Og så utvide litt etterhvert :ja:

Tenk rent kjøtt/fisk/kylling, fete oster, smør og kaldpressa oljer. Grønnsaker som vokser over jorda :ja:

mamz sa for siden:

Takk takk dere :) og for gode råd Gerd...da går turen til butikken;)

mamz sa for siden:

Hmm.....var bare spørsmål om liste der å.......Noen som vet hvor den ligger?:rolleyes:

mamz sa for siden:

Takk igjen Gerd:) der var det en ja.....ser det står spekeskinke, er det ok å spise?

Gerd sa for siden:

Ja, men det er salt. Og salt kan binde vann i kroppen. Så det er ikke det lureste å spise rett før veiendagen ;)

Les på allt du kjøper. Står det ikke næringsinnhold, ikke kjøp det. (gjelder ikke grønnsaker da ;))

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.