grattis med morsdagen alle mamma"r......i dag er det dagen VÅR...håper dere får en kjempe koselig dag...og at det blir litt ekstra oppvarting og kansje noen koselige gaver,tegninger eller noe anna koselig fra unga deres...lykke til i dag og nyt dagen
[color=#ff00ff][/color]
[color=#ff00ff][/color]
'M' is for the million things she gave me, 'O' means only that she's growing old, 'T' is for the tears she shed to save me, 'H' is for her heart of purest gold; 'E' is for her eyes, with love-light shining, 'R' means right, and right she'll always be,
[/left]
[color=#004080][/color]
Tænkt at I har mors dag i dag. Det har vi i Danmark vist først den 2 søndag i maj måned.
Men stort tillyke med den. Håber jeres mand og unger er rigtig søde ved jer.
Min datter ligger lige nu ude i sin barnevogn os sover, og min kæreste er til rollsspil.
Rart lige at have lidt tid for sig selv. Sidder lige med laptoppen i skøddet, og en dvd på fjernsynet.
Morsdagen var egentlig feiret første gang i USA 12. mai 1905. (De feierer 2. søndag i mai). Den ble offisiell helligdag i USA i 1914. Til Norge kom den også 1914 har jeg hørt, og ble flyttet til 2. søndag i februar, angivelig fordi vi allerede har så mange andre merkedager i mai !
[font=Verdana][/font]
Alle land har visst sin egen...... det kan være en kilde til full forvirring og redsel over å ha glemt dagen når amerikanere, tyskere, svensker, dansker, canadiere, engelskmenn og andre har hver sin dato for denne dagen, og gir utrykk for dette i en smeltedigel som et amerikansk lavkarbo forum er....:p
[font=Verdana][/font]
Her er en del morsomme fakta om morsdag: www.agirlsworld.com/amy/pajama/mothersday/momtrivia.html www.abcteach.com/MonthtoMonth/May/mothersday.pdf
Håper dere har hatt en fin dag?Jeg har kost meg med marsipankake og koselig samvær.Samboeren kjøpte kake fordi det var lagt i to gullringer i to av de 200 kakene..Ble dessverre ingen ring på meg,men det gjør ikke så mye,fikk jo i høst,men det var litt spennende om en kom til å bite i en...:o
Gratulerer med morsdagen alle som er mammaer! Min mamma ble vertfall glad i dag:) og da ble eg å gla:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.