< Tilbake til oversikten

Litt rar i kroppen!

ned35 sa for siden:

Hei !¨
Jeg har nettopp begynt på ketolysekuren, begynte forrige tirsdag. Gått ned 3 kg til idag søndag. Problemet mitt er vel at jeg blir skikkelig svimmel og rar noen ganger, er dette normalt i begynnelsen ? energiløs liksom ?
Vil gjerne vite om det er fler som har det eller har hatt det sånn :)

Gracella sa for siden:

Det er helt normalt. Hvis du søker litt på f.eks "svimmel" her inne, finner du nok mange lignende tråder og tips om hva du kan gjøre for å bli bedre.
Men det går over!

Skroller du helt ned på siden, så er det nok flere lignende tråder der også.

grotingeling sa for siden:

Jepp - det er helt vanlig å ha en periode i starten med hodepine, "rar" i kroppen, svimmel, slapp, krampe i ben (og armer) osv osv osv.
Dette skyldes at kroppens glukoselager tømmes og at den dermed "omprogrammeres" til å benytte fett som hovedenergikilde.
For de fleste går dette over i løpet av 3-4 dager, mens for noen så kan det vare lenger - dette er som du forstår helt individuelt.

ned35 sa for siden:

ah,tusen takk :) ble litt redd, men tenkte det var vanlig en stund da jeg har vært overspiser av sukker i ca 2 år nå :/ Da MÅ det vel neste bli en reaksjon :P

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.