< Tilbake til oversikten

Enda et "brød"

Serenio sa for siden:

Dette virker lovende, et brød jeg faktisk kan spise. (Beklager bildekvaliteten, men jeg har ikke orka å rote fram det ordentlige kameraet)

Dette laget jeg sånn:

6 egg, 1 boks Cottage Cheese, litt salt, 2 ss havregryn, 2 ss havrekli, 2 ss glutenmel, 1 ts bakepulver, 3 ss linfrø, 2 ss sesamfrø, et par never strøost og til slutt 2 ss Fiberhusk. Hadde røra oppi en bakepapirkledt brødform, og stekte 1 time på 200 grader, men skrudde ned litt etter halve tiden og la over bakepapir, for det var allerede brunt. Og det este over kanten og ble en bungel!

Det kan sikkert skjæres i ganske tynne skiver når det blir helt kaldt, men har ikke regnet hvor mange karber det egentlig ble i alt sammen. (hjelp?) Har nå spist to skiver av dette med Norvegia på, og det var ikke dumt! :)

Sofia si mamma sa for siden:

Dette skal testes :D Leter enda etter et brød eg faktisk syntes er godt.. Jeg spiser de andre, men det er et eller annet som gir de rar smak :S

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.