< Tilbake til oversikten

Smak i munnen,atter en gang......

spiren sa for siden:

Hei dere:)

Stadig litt mas om denne "ekle" smaken i munnen og spesielle ånden:rolleyes:
Jeg eter lavkarbo,vet ikke hvor mange karbo jeg ligger på pr dag,men det er langt over 20 hvertfall.

Etter mange uker med mindre karb pr dag,ingen vektnedgang og ikke veldig ofte slik en "plage" fra munnen,økte jeg bevisst på karbo pr dag,gått ned litt på vekten og.......fått den pusten:eek:
Sliter med den ånden og acetonsmaken:mad:Hvorfor i all verden har jeg denne reaksjonen nå med så mye mere karbo???????
Var ikke det litt merkelig????????

Lava sa for siden:

Tja, noen sier den forsvinner etter en tid, mens jeg har den så og si hele tiden.
ikke noe moro.
Og jeg ligger også høyt på karber i løpet av dagen.

Bøtt sa for siden:

Høres ut som du er i ketose ..Grensen for ketose er forskjellig for person til person:)

spiren sa for siden:

Kan liksom ikke tro jeg kan være i ketose med så mange karb,men vil jammen meg kjøpe stix igjen for å sjekke for moro:rolleyes:
Skulle jo nesten tro jeg var det,i og med jeg snegler meg litt nedover på vekta også........endelig:D
Har dere noe dere tar for denne ånden som er "lovlig"?:o

Kitt sa for siden:

Jeg får ånden når jeg ligger på vippen også, altså ikke bare når jeg er helt i ketose!

Fribol drops fra apotekt eller store IFA hjelper godt, syns jeg!:)

spiren sa for siden:

Takk for tips;)
Kitt og Lava,får jeg spørre om hvor mange karbo dere eter i løpet av en dag?:rolleyes:

Kitt sa for siden:

Prøver å holde meg rundt 70 for tiden! Noen dager litt mer, mange dager mindre!
Vil ikke i ketose for tiden pga nye diabetes- medisiner som kan gi hypoglykemi!:eek:

Lava sa for siden:

Jeg teller ikke, så jeg aner ikke, men langt over grenser på ketolyse hvertfall.
Sikkert omtrent som Kitt vil jeg tro.

spiren sa for siden:

Takker:)
Såpass høyt og ikke kvitt smaken:(
Når jeg først er i gang med mas,er dere fornøyd med vektnedgang?

Kitt sa for siden:

Jeg er desverre ikke den rette å spørre om nedgang! Er ikke det som er fokus nå!:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.