For en god stund siden, kanskje nærmere et år siden så jeg en dokumentar på tv, husker selvfølgelig ikke hvilken kanal det var på. Men de skulle teste ut hva som skjedde med kroppen til en som til daglig levde ganske så lavkarbo, når hun i tilleg til de vanlige måltidene, spiste en loff for dagen i 3 uker.
De målte div greier i kroppen og blodet hennes før og etter "forsøket" , og det kom da frem at blodet ble "seigere", hun hadde større sjanse for å få diabetes + en hel del andre ting.
Har SÅ lyst å se dette programmet igjen, og ikke minst vise det til alle som er negative til lavkarbo.
Noen flere som har sett det og aner hvilket program jeg snakker om ?
Er det det med hun slitsomme dama fra 60 minute makover? Hun testet bla lavkarbo og havnet på sykehus (fordi hun hadde glemt at hun hadde nedsatt nyrefunksjon :rolleyes:)
Fant ut at det du snakker om heter Diet Doctors.. når jeg leser om det programmet så kan det høres ut som det er samme opplegg.. men fant en oversikt over hva som skjedde i de ulike episodene.. men kunne ikke finne den jeg leiter etter.. så kanskje det ikke er samme program alikevel da :confused:
Nå trenger jeg bare å finne et sted jeg kan se episoden på nett, evt laste den ned
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.