< Tilbake til oversikten

Hvor i all verden er min energi?

Fancy sa for siden:

Jeg kødder ikke. Jeg har vært så usakelig trøtt denne uka, det skulle ikke vært lov. Jeg aner ikke hva som skjer.. Mye er nok mørketiden, men jeg har aldri mintes den har vært ille som dette.. Jeg sliter som fy med og komme med opp, jeg sliter som faen med og holde øynene oppe på skolen. Det eneste jeg tenker på når jeg er på skolen, er senga.

Når jeg kommer hjem, spiser jeg, og legger meg på sofaen, sover et par timer, er oppe, halvsovner bl.a på do, kjøkkenet, etc. Å jeg legger meg like trøtt, å står opp like trøtt. o.s.v
Dette er ekstremt slitsomt.. Jeg føler aldri jeg får sovet nok [img]chrome://nettbyextra/content/smileys/2.gif[/img] Å det ødelegger meg helt.

Kan dette ha noe med lavkarboen og gjøre??

Bøtt sa for siden:

Vet ikke om det har me lavkarb å gjøre men jeg har også vært slik de siste ukene .Orker ingenting nesten vil bare sove vi får håpe det er årstiden du.Kan ikke huske jeg har vært sånn som dette tidliger på ketolyse asså:)
Men håper energien di kommer seg:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.