wevi sa for siden:
Jeg har gått på ketolyse siden februar og har liksom kommet godt inn i det og fått gode rutiner. Men jeg plages litt med å få i meg nok fett.. Jeg kjøpte cocosa og prøvde den i te og kaffe og brakk meg over vasken. :D.. Jeg dyttet på med fløte og rømme, men det er jeg blitt fyktelig lei av og det virker som at jeg burde holde meg litt borte fra meieriprodukter. Det jeg prøver på å få til er så mye meierismør som mulig i middagen, og det går greit. Men jeg prøvde også å bruke ostehøvelen på smøret og ha den sammen med ost o.l, men det synes jeg rett og slett ikke smakte veldig godt..
Jeg lagde små sjokolader av cocosaen, men det ble ikke kjempegodt... Å så prøvde jeg å ta en skje med god olivenolje, men makter ikke konsistensen.. Jeg spiser mye fett kjøtt, som koteletter og bacon, men jeg å gubben jakter mye, så vi spiser hjort, rein og rådyr opptil flere ganger i uka, hele året.. og det er jo så magert.
Nå begynner jeg å bli litt opprådd kjenner jeg.
Jeg er utdannet kokk og næringsmiddelfaglærer, så det er liksom ikke kunnskapene og evnene det skorter på. :D Jeg bare skulle ønske det var en måte å få i seg fett på som jeg syntes smakte godt. Noen med flere tips?