Ildern sa for siden:
Heisann, newbie her inne! :)
Jeg har gått på SB 2 ganger tidligere, og det har funket utrolig bra begge gangene.
Første gangen var den letteste gangen. Lett å begynne, lett å holde seg til planen, og lett å opprettholde. Tok av 12 kg på 6 uker. Levde på fase 3 i nesten 2 år før jeg ble gravid. Og da glei det ut. Fullstendig.
Det tok meg to år før jeg tok meg i nakken, og begynte på an igjen. Denne gangen måtte jeg starte på nytt for humøret var på bånn og maten var uinspirerende. Jeg var matlei, og det hjalp lite med å utelukke enkle løsninger. Det var fryktelig tungt å komme i gang.
Men jeg sjerpet meg. Lagde en skikkelig matplan med deilige retter. Jukset litt vel mye med nøtter og sjokolade, men klarte likevel å komme igjennom 8 uker. På denne tiden klarte jeg bare å gå ned 8 kg. Så da mistet jeg håpet igjen.
Nå tenkte jeg at jeg ville begynne igjen, men kjenner at det er enda tyngre enn sist, og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal begynne.
Kanskje det er feil årstid å begynne på for en som er glad i varme kjøttsupper med alskens rotgrønnsaker og fleskeknoker, men jeg føler at må gjøre ett eller annet.
Så hvis dere erfarne SB kunne kommet med noen inspirerende tips og råd, hadde jeg satt STOR pris på det. :)