Noen som har en lavkarbo-hvitvin å anbefale?:D Er ikke spesielt begeistret for rødvin. Ikke noe annet heller for den del. Er år og dag siden jeg har hatt vin i hus men tenkte jeg skulle kjøpe en tre liter så vi kunne ha nå i sommer. (Ikke på en kveld altså):p.
Jeg liker egentlig bare søte viner jeg. Får litt hetta når de smaker så skarpt. Noen som har en god å anbefale?:rolleyes:
Jeg dytter på denne siden jeg lurer på det samme!! Skal på avslutningsfest på fredag og har lyst på en hvitvin å kose meg med. Rødvin er jeg ikke så glad i, og i tillegg blir jeg så dårlig i hodet av det.
Var og såg på Trulli i går men ble anbefalt en annen som de mente var mye bedre. Så den kjøpte jeg. Skal skrive inn hva den heter når jeg får sjekket, for husker ikke her og nå.:D
Stemmer det, jeg pleier alltid å spørre etter tørr viner som ikke er snerpete når jeg er på polet. Får da som oftest anbefalt viner som er tørre men fruktige. De fleste på polet er veldig hjelpsomme og jeg får som oftest alltid noe jeg liker så lenge jeg forklarer hva jeg liker og ikke liker, sel vom det ikke akkurat er vha fagterminologi:p
Den jeg fikk anbefalt heter Soave. 3 g sukker i den. Er veldig spent på å smake den men når det blir vet jeg ikke hhiihii.
Sukk... er såå redd for at alt stopper opp jeg etter inntak av alkohol:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.