mofe sa for siden:
Noen som har tips til hvordan man på billigst mulig måte kan ha en fortreffelig helg i København? :)
Jeg tenker da på overnatting og reise tur/retur :)
mofe sa for siden:
Noen som har tips til hvordan man på billigst mulig måte kan ha en fortreffelig helg i København? :)
Jeg tenker da på overnatting og reise tur/retur :)
friflex sa for siden:
Reise billig er enten danskebåten som enkelte ganger kan fåes veldig billig tur/retur eller buss til Helsingborg som koster 150kr! Husker ikke hva denne bussen heter i farten... men vet mange interrailere bruker denne for og komme billigst mulig til sonen med Danmark. Så når du kommer til Helsinborg, må du komme deg over til Helsingør på den danske siden med enten ferje eller buss/tog. Derfra er det ganske billig med toget til Køben.:)
friflex sa for siden:
Overnattingen kan jeg ikkje hjelpe deg sånn veldig med. Men siste jeg bodde i København i mars i fjor bodde vi på et hotel rett ved siden av togstasjonen som kostet 500kr per natt for et dobbeltrom, inkl frokost. Er ikke veldig billig, men syntes 250kr for et hotell med grei standard er en ok pris for noen dager.
mofe sa for siden:
Tusen takk for innspill, friflex! :snill:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.