< Tilbake til oversikten

hvor får jeg kjøpt fettredusert kakaopulver?

#1

Iset sa for siden:

dere mener vel ikke Carob? for det smaker jo pyton....
ser at alle snakker om det, men selges det i vanlkig butikk, eller bestiller dere fra Atkins shop?

hvorfor skal det være fettredusert forresten? det er jo som regel MER karbo i fettreduserte produkter....?


#2

Nille sa for siden:

Du kan prøve på Dropsen. Vahlrona 99% ekte kakaopulver. 250 gram kr. 99 (!)Jeg skjønner heller ikke dette med fettredusert......har jeg gått glipp av noe her ??


#3

Iset sa for siden:

oj 99 % ren kakao, det skal jeg kjøpe!! kanskje jobben min kan ta det inn også, så får jeg 20 % rabatt:) (ikke at jeg er så gjerrig altså :p )
skal ta meg en tur innom dropsen jeg. (kan vel bruke litt av dette på introen? en halv ts i kremen feks?


#4

psilocybe sa for siden:

En smeltet Cavalier-plate pluss litt vann, fløte og søtningsmiddel skulle vel gjøre samme nytten, eller..?


#5

Iset sa for siden:

ja det hørtes jo enda mer snadder ut. men 99 % kakao, er ikke det hakket sunnere da? ikke at det er det jeg tenker mest på, å gå ned i vekt er viktigst akkurat nå. kan jeg ha cavalier på introen da?


#6

cathrine sa for siden:

Dropsen??
Ble skikkelig frista til å lage litt kakao....-med fløte..mmmmm
Men er det greit å ta under intro?

cathrine


#7

Iset sa for siden:

jeg vet ikke om Dropsen finnes i området ditt, men det heter også Candy Girl. vi har en på kvadrat og i Stavagher sentrum. :)


#8

psilocybe sa for siden:

Personlig har jeg ikke hatt noe problem med Cavalier. Det er jo bare til å prøve et par rader, og se om du reagerer negativt på det.


#9

Nille sa for siden:

Prøv med litt om gangen av Vahlronaen. 99% kakao er ganske heavy !!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.