Helene M sa for siden:
Noen som skal gjøre noe spesielt for seg selv når dere har nådd den vekta dere vil ned til?
Sydentur, nye klær (må vel de fleste ha uansett), smykker og juveler?
Helene M sa for siden:
Noen som skal gjøre noe spesielt for seg selv når dere har nådd den vekta dere vil ned til?
Sydentur, nye klær (må vel de fleste ha uansett), smykker og juveler?
Ivett sa for siden:
Masse nye klœr!!
Spesielt bukser, men det må skje etter bukplastikk.
Har gått ned rundt 35 kg til nå (usikker på hvor mye jeg veier idag fordi jeg har ikke veid meg på 3-4 uker nå) men magen er i veien når det gjelder bukser.
Så det er den store greia for meg når jeg har nådd vekta mi :)
BUKSER!!!!!
Helene M sa for siden:
Wow, for et vekttap!
Men bukser er en fin ting å handle! Spesielt når man endelig kommer seg inn i normale størrelser:D
Pruttilutt sa for siden:
Gulrot #1: Siden start med ketolyse satte jeg mål om sydentur i desember HVIS jeg klarte holde kuren gående (jeg har alltid gitt lett opp).
Kan trygt si at dette er min gulrot :)
Gulrot #2: Brystløft når jeg når 85 kg. Dette er avtalt med min arb.giver (plastikkirurg).
Gulrot #3: Ev. bukplastikk, men får vurdering.
Gulrot #4: Flotte helsegevinster!!!
Gulrot #5: Kanskje man får det bedre med seg selv?
Mammaannmari sa for siden:
Etter graviditeten har jeg ganske mye overflødig hud, når jeg har nådd målet mitt er det nok blitt litt mer:(. Så jeg skal ha bukplastikk når målet er nådd:). Åhh som jeg gleder meg:D. Kan hende jeg vil ha nye pupper også, vi får se:p. Etter amming og slanking så tror jeg at jeg kan trenge det.
Ellers så er det vel som alle andre, bedre helse, bedre liv, bedre selvtillit og masse nye klær:D
Zillah sa for siden:
Eg treng eigentleg ikkje noko gulrot for å halde dette, eg føler at dette held seg gåande mykje sjølv utan at det krev så mykje innsats frå meg. Men da eg begynte på eit nytt og betre liv i fjor på seinvinteren så hadde eg ei belønning å jobbe fram mot og delbelønningar underveis som heilt klart motiverte meg på dagane der viljen og orken var heilt på topp. Eg har ikkje "tatt ut" belønninga mi enda, men veit eg kan om eg har lyst kanskje neste år. (Det er ei reise.)
Det eg har som belønning når eg når målet mitt, er masse herleg lekkert snacksy undertøy av ymse slag (burde sikkert sette av pengar til det alt no, lol)... Og så skal eg til fotograf ;)
Refrag sa for siden:
Når jeg målet mitt før sommeren skal jeg ha trange sommerklær. :D
Tusta85 sa for siden:
Gulroten er å minke på blyet på dykkeutstyret mitt. :lol:
Nå er det så innmari mye bly å bære på, og det er så tungt....
Rin sa for siden:
Hah, ja. Tørre å gå i singlet og kjoler og shorts! :) Jeg har også lyst til å klippe håret kort-kort, men føler det må vente til haka evt krymper litt...
sigboh sa for siden:
Selve gulroten er jo at jeg når trivselsvekta mi! :D Men har også tenkt til og ta brystløft når jeg blir 18 og da må jeg gå ned litt i vekt før jeg får gjort det.
mindreogmindre sa for siden:
Kjøpte meg fine dyre klær i størrelse 42...og de kom jeg i denne sommeren...så nå må jeg kjøpe meg noe nytt i mindre størrelse så jeg har en ny gulrot :)
senorita sa for siden:
jeg håper bare jeg slipper brystløft og bukplastikk.. for det er ikke noe jeg ville gitt meg selv eller hadde gledet meg til.. operasjon med masse arr og kan bli komplikasjoner?? hvordan kan man glede seg til noe sånt, hehe :P Skumle saker... Kanskje bare jeg som er pinglete..Håper ikke jeg får veldig mye overflødig hud..
Har ingen annen gulrot enn at jeg kan gå i vanlige klær og vise meg i bikini på ferie uten å skjemmes :P
Mellon sa for siden:
Tattoveringer, masse tattoveringer:D. Eller, kanskje det blir bare en da egentlig- vet ikke hvor mye mannen kommer til å akseptere. Har nettopp tatt en ny, og kjenner jeg er veldig glad i å dekorer kroppen min
Mammaannmari sa for siden:
Gleder meg jo ikke til selve opr. da:) Gleder meg til å se meg i speilet uten å gremmes over at magen henger slapt. Gleder meg til å kunne kle av meg foran kjæresten igjen uten å føle ubehag.
Vil egentlig ikke opr, men har desverre ikke noe valg om jeg skal ha ett bra liv. Har all respekt og ville ikke gjort det om et ikke var nødvendig.:)
Tropika sa for siden:
En nydelig brudekjole alà denne.. Slipper å være redd for å se ut som en stappet marengs..
Og så klart, mange mange nye klær.. Kanskje jeg skal lære meg å gå med høye hæler også?
Ivett sa for siden:
Når enkelte sliter med selvtilliten slik jeg selv gjør så er det ikke rart man gleder seg til den type operasjon. Jeg synes jeg kan se helt grei ut med klœr på, noen ganger, men uten klœr så føler jeg meg like stor som da jeg veide rundt 125 kg.+++ da ser jeg ikke noe forskjell på i dag og da jeg var større.
Hver gang jeg ser meg i speilet etter at jeg har dusja så blir jeg rett og slett deprimert og hele dagen er ødelagt.
Heller ingen bukser ser bra ut pga. magen, jeg eiger ikke busker lenger, har ikke brukt det på over 1 år. Alle jeg hadde er for store og jeg vil ikke kjøpe nye fordi ingen ser bra ut på meg.
Kommer kanskje litt an på hvor mye du veier og skal ned.
Men når man har vœrt stor hele livet og så skal ned rundt 50 kg. så tror jeg man må vœre veldig heldig for at man skal slippe unna en bukplastikk for å få en flat mage :)
Kan ikke si jeg direkte gleder meg til den operasjonen, men ser veldig frem til å slippe den stygge magen som ødelegger selvtilliten og hverdagen min.
Ja, brystløft og fyll er noe jeg tror jeg kommer til å spandere på meg med tiden også.
Jeg har alltid vœrt stor og aldri hatt en "normal" kropp slik de fleste andre jenter på min alder, så derfor vil jeg ta disse operasjonene om jeg har muligheten til det.
Alltid vœrt stor med store pupper som har pekt nedover så lenge jeg kan huske.
Og vil heller ikke ende opp som tynn med masse overflødig hud på magen og lange tomme hengepupper.
Men jeg respekterer andre sitt syn på dette.
senorita sa for siden:
nei så klart. får jeg hengehud og hengepupper som er plagsomt så må jeg jo bare få det vekk... :( Men jeg har 28 kg til jeg skal ned så jeg håper at jeg slipper... for jeg har helt skrekken for operasjoner.. Sett litt for mye bilder av sånne ting, hehe.. jeg skjønner godt at folk gjør det, man kan jo ikke gå rundt med så mye løshud..huff
bare veldig skremmende om jeg må gjøre noe sånt..jeg vet rett og slett ikke om jeg tør, hehe.. men legene er jo veldig flinke idag så.. burde jo gå greit :)
Zillah sa for siden:
Håper eg blir OK utan å operere, eg. Har slett ikkje lyst.
Men det skal vel noko til, da. Gammal dame og 60+ kilo å fjerne, liksom...
Helene M sa for siden:
Jeg vil også løfte og fylle puppene. Nå slenger de som to tomme majonesposer nedpå navlen....:(
Men det tror jeg ikke jeg har råd til. Kan jo sjekke om jeg kan få det dekket....
Men, min gulrot blir en romantisk ferie bare meg og kjæresten.. Også skal jeg se LEKKER ut i bikini:D Ikke griselekker, for strekkmerkene ødelegger for det:rolleyes::cool:
Fjasnissen sa for siden:
Jeg har ikke tenkt til å fylle på puppene mine... har jo nettopp nesten blitt kvitt dem :D
Men ellers så unner jeg meg "små" ting underveis..... turer til utlandet og sånt. Kanskje jeg skal vise meg halvnaken når jeg er i mål :)
senorita sa for siden:
jeg lover jeg skal legge ut før/etterbilde her når jeg er ferdig.. gulroten min, hehe å få se den forskjellen :P
Tiilda 24 sa for siden:
Jeg frykter at jeg må ha bukplastikk osv når jeg er ferdig:(:):(:o Har allerede mye løshud på magen etter graviditet i tenårene.
Men min største gulrot er å føle seg vel i egen kropp, finne klær som sitter som dem skal og være LEKKER :D Så fotografering, nye klær, bedre helse osv.
Jeg reiser ganske mye så bedre plass i flysete vil gjøre livet mer behagelig:D
senorita sa for siden:
ja fint å slippe å måtte ha flybeltet helt på ytterste, hehe :P OG kunne kle seg litt SEXY!! :D
Lindaplinda sa for siden:
Hmm.. det har jeg igrunn ikke tenkt på jeg.. bare drømmer om å kunne ta på hva jeg vil uten å se ut som en stappa pølse, så det er belønning nok i seg selv for meg.. kjenner jo selvtilliten har vokst med bare de 5 kg som har blitt borte:D
Heaven sa for siden:
Målet er overhodet ikke nådd, men i dag kostet jeg på meg mitt aller første par med skikkelig ekte skinn høye støvletter. Er så stolt og glad at jeg er helt rørt. :)
Har alltid ønsker meg dette, det ser så feminint og flott ut! Og ENDELIG passer det!!! Hurra!!
madisa sa for siden:
Fare for at det blir bukplastikk, og brystløft:o
Men skal reise på tur til New york når målet er nådd ! Hva tror dere jeg skal der ??
Shoppe !!:D
sistegang sa for siden:
Når (ikke hvis :)) jeg kommer ned i 70 kg og har holdt den vekta ei stund skal jeg kjøpe meg ny bunad.
mama67 sa for siden:
Å ja, bunaden! Det er min gulerot å komme inn i den igjen. Ikke at jeg bruker den så ofte, men jammen føler jeg meg fin når jeg bruker den 17.mai. Og her hvor jeg bor nå, er det INGEN som har maken. Det tør jeg vedde på :)
Ellers blir det nye klær. Og drømmen i det fjerne - bukplastikk...
Hamster59 sa for siden:
Hadde ikke satt meg noen konkrete mål. Vet at vekta er gått ned og kjenner at klærne er blitt mye romsligere. Har kjøpt inn noen nye bukser og funnet fram noen gamle som var litt trange. Trenger kanskje også noen nye topper, dem jeg har sitter ikke så godt som før.. Ellers blir det nok ingen plastiske operasjoner her, nei, men noen nye bh´er blir det nok investert i.
Helene M sa for siden:
Herlige gulrøtter:D
Jeg tror også jeg skal hinte sterkt om at jeg gjerne vil gifte meg... Og kjøpe drømmebrudekjolen:)
Pruttilutt sa for siden:
Den brudekjolen kjenner jeg igjen.. Var forlover for noen år siden, og bruden hadde akkurat en sånn kjole. Den var NYDELIG! Helt vanvittig!!!
Håpe.... :rolleyes:
Tropika sa for siden:
Den er så fin som den ser ut på bildet altså??? :eek:
Nupsida sa for siden:
Når jeg har gått ned såpass mye at jeg er fornøyd med magen, skal jeg pierce navlen :D
Og kanskje tattovering på magen :)
Imp sa for siden:
Jeg har ikke råd til sånne gulrøtter. Men gulrota mi er at jeg -vet- at jeg får i meg riktig mat, og kroppen min har det bra! Jeg har normal månedsyklus - på høykarbokosthold har jeg ingen! Bare det er et tegn på at jeg gjør det riktig, og akkurat det syns jeg er utrolig tilfredsstillende!
Fikk nylig høre at Snuppa var den eneste i sin forrige barnehage (på 8-9 barn) som fikk sunn mat i matpakken sin - det er fryktelig trist syns jeg! Derfor velger jeg å fokusere på gevinsten bare kostholdet gir meg og barna våre, og ser ikke på det som en kamp jeg må ha premier for å kunne fortsette med.
Når det gjelder bukplastikk, så vet jeg ikke..magen min var ikke så verst den, det er graviditene som har "ødelagt" den. Men mannen min blir bare lei seg om jeg nevner noe sånt, han syns magen min er nydelig og når han ser og tar på den blir han bare minnet på da jeg var gravid og at jeg har båret frem våre to barn - det syns han er fantastisk å tenke på, og skulle jeg hatt flat mage ved hjelp av en operasjon ville jeg ødelagt noe av dette. Det er viktig for meg hva han syns, og hans mening gir meg også større selvtillit. (Og det har han æren for i flere tilfeller.)
Luvi sa for siden:
Sydentur er jo en flott gave til seg selv. Men en belønning underveis er ikke dumt, jeg har delmål på hvert 5 kilo.
Pruttilutt sa for siden:
Jeg gråt når jeg så kjolen hengende på døra. Det sier sitt. Og jeg er ikke motebevisst eller sucker for fine klær. Men den... Den er ALT! Den var finere i virkeligheta ;) Har du muligheten, så kjøp den. Lover du blir fornøyd, altså! Hun jeg var forlover for kjøpte den av en dansk syerske, husker ikke hva hun het. :) Silkesnøring bak som korsett, herregud så nydelig.
Tropika sa for siden:
gleder seg
Jeg har funnet denne på en amerikansk nettside...
sigboh sa for siden:
Syntes det er fantastisk at mannen din ser sånn på det, og oppmuntrer deg til og IKKE ta operasjon! blir helt rørt jeg :o
Tøsa! sa for siden:
Jeg har ikke noe konkret, men jeg gleder meg til å fornye garderoben min.
Jeg har bare føle joggebukser å gå i nå, og jeg er egentlig ganske interessert i klær og mote. Bare så synd jeg ikke får vist det...
LiMe sa for siden:
Nye klær! Tenk at jeg kan gå rett i medium størrelse, etter xl i mange år
Mannen sa for siden:
Gulroten min er at sommeren 2012 så skal jeg svi av litt penger på nye klær mens jeg og familien er i USA. Blir 3 turen da, og forbinder ferie med konferansen vi skal på, og da blir det også stas å vise våre bekjente hvordan vi ser ut ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.