Jeg begynte i sommer å snoke litt rundt på internett etter en slankekur, da jeg snublet over denne siden og begynte å lese med stor iver. Ketolysekuren var absolutt noe for meg! Jeg har passivt delt deres oppturer og nedturer, fremgang, fulgt tips og gode råd DERE har gitt, i tillegg til boken :) Nå har jeg valgt å lage min egen profil her inne så jeg kan være med på moroa også
Så en annen ting; Min gammle far fortalte meg at legen hadde sendt brev om at han måtte vurdere å begynne å bruke insulinsprøyter (han hadde diabetes type 2). Jeg fortalte om ketolysekuren, og han så på dette med stor skepsis, noe som ikke er så rart da han har spist store mengder brød og poteter hele livet. Han hadde også godt av å ta av ett par kilo. Etterhvert gav han ketolysekuren en sjangs, og jammen har han ikke tatt av 13kg OG sluttet helt med medisinene han før hadde tatt for diabetes! Takk for at dere har hjulpet min far til å bli "frisk" :) Nå gliser han fra øre til øre hver morgen når han steiker egg og bacon til frokost
Gøy å lese om faren din! Er i samme situasjon selv. Fikk ikke blodsukkeret til å rikke seg nedover med medisiner. Legen truer med sprøyter. Etter bare 5 dager på lavkarbo igjen, er bls- verdiene bedre enn på lenge!:)
Han er kjempe fornøyd og forteller alle kjente han treffer om den fantastiske mirakelkuren :P Han som var så glad i kaker og sjokolade rynker på nesen bare av tanken nå
Kjempeflott å lese at faren din har blitt bedre, og litt slankere attpåtil ;)
Min mormor har vært gjennom akkurat det samme som din far. (Diabetes 2) Var kjempeskeptisk til å begynne med, for hun hadde jo lært at poteter og brød var SUNT! Nå er hun en ketolyse-konvertert slank og frisk gammel dame, med masser av overskudd :heia:
Det var hun som hjernevasket meg! :D:D:D
Tenker han koser seg med egg og bacon da ja, skikkelig mannfolkkost! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.