Wiggo sa for siden:
Har gått 10 dager nu siden jeg sluttet å drikke melk, og vekta har gått ned 2,5 kilo! Har hatt en mistanke om at melk var synderen til at vektnedgangen stagnerte.:)
Wiggo sa for siden:
Har gått 10 dager nu siden jeg sluttet å drikke melk, og vekta har gått ned 2,5 kilo! Har hatt en mistanke om at melk var synderen til at vektnedgangen stagnerte.:)
Yonah sa for siden:
Gratulerer med vekttapet!
Og melk er ikke så veldig lavkarbo, bedre med fete melkeprodukter med mindre melkesukker.
Wiggo sa for siden:
Nå er det gått 3 uker siden jeg kuttet ut melka, og har gått ned ca 4 kilo med det....
Kitt sa for siden:
Ser man det, ja! :D
Grattis!:heia:
Pearl sa for siden:
Så spennende. Hvilket kosthold bruker du ellers, bortsett fra å ta bort melken?
Wiggo sa for siden:
Egg og bacon hver dag. Blir aldri lei av det...Til middag dropper jeg potetene eller ris. Brød har jeg ikke spist på et år nå, og savner det ikke. For å få litt variasjon i kosten tar jeg meg en boks makrell i tomat som jeg blander ett opphakket egg i, med majones oppå. Bruker også å kjøpe kokt skinke som jeg varmer i microen med et par skiver hvitost oppå. Var å sjekket kolesterolet for noen uker siden,og det var perfekt.
Pearl sa for siden:
Det høres ganske så lavkarbo ut ja. Lykke til videre.
Wiggo sa for siden:
For meg er ikke dette bare en slankekur men en livstilendring som jeg forsetter med når jeg har nådd mine mål. Søppelmat er det slutt med, for alltid. Skaldemann har en fin filosofi selv om hans metoder kan være vel drastiske.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.