< Tilbake til oversikten

Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Petit Fleur sa for siden:

Og som ikke skal mer ned enn det.
Hvor lang tid brukte dere på å gå ned?
Målet mitt er å legge om til lavkarbo for resten av livet, men først skal jeg ned ca 12 kilo og lurer på hvor lang tid jeg kan forvente at det tar. Hjelper på å kunne ha et mål. :)

Bøtt sa for siden:

Hei jeg skal ned 10 håper på 15 kilo.Har gått ned 6 kilo nå siden 16 august,nesten en mnd.Men har gått på ketolysekuren tidligere og da stopper det opp innimellom å det regner jeg med det gjør nå også.Så er veldig fornøyd med vektnedgang til nå.Men det er jo alltid de siste kiloene som går senest.Men når det er sagt så føler jeg meg mye bedre i magen og ellers i kroppen med lavkarbmat.,så det er også positivt:)Det er også forskjellig fra person til person hvor mye en går ned,vi er ikke alle like .Men det er bare til å sette igang så kommer det til å gå så bra så:)

Ferskenbeinet sa for siden:

Jeg har gått ned 11kg på 7mnd, har gått sakte de siste månedene, men det gjør meg ikke så mye! Jeg har 2kg igjen så er jeg i mitt absolutt siste mål, så det har jo litt å si med at det går sakte og, siden jeg var normalvektig i utgangspunktet...

Indiana sa for siden:

Gått ned 14kg på ca 4 mnd

Nerthus sa for siden:

Du skriver egenkomponert lavkarbo - litt vanskelig å tipse om hvor lang tid det vil ta - da det er litt lite detaljer om hvordan du vil spise :)

MEN - jeg gikk ikke ned et gram på 6 mnd med generell lavkarbo - etter å ha lagt om til spis-deg-slank går jeg ned litt under en kg i uka. Jeg har gått ned 10 kg og skal ned 10-15 til.
Har lagt om slik at jeg ikke vil ha noe problem med å leve lavkarbo resten av livet - eneste forskjellen er at jeg ikke telle kcal når jeg ikke skal ned - eller er bortreist. :)

nellie sa for siden:

Det er vel uansett ikke enklere å si noe om hvor mye du vil gå ned om du hadde en spesifik filosofi.. Alt funker forskjellig på alle, så du må bare vente og se. Og ikke fokusere sååå mye på å gå fort fort fort ned. Det hjelper ikke gå fort ned om ikke hodet følger med.

kjegro sa for siden:

Jeg og mannen min startet 3.juni. Han har nå gått ned 12 kg og jeg 6 kg. Han er mye flinkere enn meg når det gjelder måltider; han spiser alltid frokost, lunsj, middag og noen ganger kvelds. Mens jeg sjelden spiser frokost og kvelds. Så det kan se ut som det lønner seg å spise flere måltider;)

kjegro sa for siden:

Har glemt pin koden til tickeren, å får ikke gjort noe med den:rolleyes:

Nerthus sa for siden:

Husk også at kvinner går saktere ned enn menn... en av verdens urettferdigheter ;)

Licota sa for siden:

Startet 4. januar, har gått ned 11 kg til nå. Har som mål 4,5kg til, men det tar jeg som det kommer. Jeg stresser ikke. :) så lenge vektnåla ikke går oppover igjen så er alt greit.

Kjører forresten generell lavkarbo, følger ingen diett / retning.

MadamMim sa for siden:

Jeg startet 19. januar, og har gått ned 25 kg. Vet ikke helt om jeg skal ned de siste 9 kg... kanskje bare 5 til... jeg får se. De første 10 var enkle å bli kvitt, går saktere nå kan man si.... :-D Men det er bare å stå på :-D

:heia:

Petit Fleur sa for siden:

Gøy å se hvor lang tid folk bruker og at det er så forskjellig. Er spent på hvor lang tid jeg vil bruke. Jeg fyller 30 i januar, og det hadde vært kjempegøy å starte et nytt tiår med ny, smekker kropp. ;) Skal hvertfall ha det som mål, og så blir det gøy å se hvor mang kilo jeg klarer å bli kvitt til den store dagen. :)

LiMe sa for siden:

Jeg begynte i oktober, så jeg har brukt lang tid. Men det er ok, slutta å røyke samtidig :)

mallilen sa for siden:

Jeg begynte vel i midten på Juli med ketogen diett. Var forsiktig med karbo fra slutten av juni omtrent. Gikk litt ned da, og har gått ned 12,4 kg totalt til nå :)

krlstin sa for siden:

Startet 12 juli og har gått ned 13,5 kg siden da :) (9 uker) :D

Matglad sa for siden:

Wow, for noen resultater det henvises til her. Tror forøvrig det er vanskelig å sammenligne seg med andre. Det er så mye som teller inn. Kjønn, alder, tidligere slankekurer, metabolisme, utgangsvekt m.m. Selv brukte jeg 3 måneder på 11 kg. Stod deretter stille i 6 måneder, og nå snart etter 1 år har jeg gått ned 15,5 kg og er veldig fornøyd med det.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.