Shout sa for siden:
Hei! Jeg er ny her inne, startet med lavkarbo nå på fredag. Men, jeg lurer på en ting. Dere som går ned masse i vekt, trener dere også mye? Eller er det bare denne fabelaktige "kuren" som gjør underverket? :)
Shout sa for siden:
Hei! Jeg er ny her inne, startet med lavkarbo nå på fredag. Men, jeg lurer på en ting. Dere som går ned masse i vekt, trener dere også mye? Eller er det bare denne fabelaktige "kuren" som gjør underverket? :)
Kitt sa for siden:
Du må ikke trene, men det hjelper med litt moderat trim/mosjon!;)
wollafruen sa for siden:
En halvtimes gåtur hver dag er kjempefint. Gå til jobben. Eller hjem. Eller ta deg en liten tur før/etter middag. Eller når ungene er i seng. Eller når DU ser at det passer. Alle har 30 min "til overs" i løpet av en dag :) Det er bare å velge hva man legger i dem!
Man må ikke trene. Men det kommer jo an på hva det er du vil. Vil du "bare" ned i vekt kan du sikkert klare det med kun kostholdsomlegging. Vil du øke energinivået ditt og samtidig bedre den fysiske helsen din er det lurt å legge inn en treningsøkt i uka, hvor du får opp pulsen og tar deg skikkelig ut, i tillegg til gåturene. Når dette har blitt rutine, kan du øke med en økt til. Når to økter er "malen" legger du til en tredje - med lav intensitet, men med lang varighet. Varier hva du gjør. Finn ting å trene som du liker og trives med.
Energinivået øker etter noen uker, og du kan nesten ikke skjønne hvordan du klarte deg uten trening. Jiiihaa!!!!!!!!!!!!! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.