< Tilbake til oversikten

Tusen takk

Nerthus sa for siden:

• for meg - neida bare tuller!

Bare ville takke alle som henger rundt her på forumet... livet mitt har endret seg - takket være alle de inspirerende menneskene som har lært meg såååå mye om et komplisert tema, som i svært stor grad er så hyggelige og imøtekommende og hjelpsomme at jeg ikke trodde det var mulig på et internettforum!

Lavkarbo er blitt livet mitt - og med det har jeg fått et bedre liv. Jeg ville faktisk IKKE klart det uten alle dere på www.lavkarbo.no! Så igjen - TAKK for at dere utgjør en forskjell :D

:klem:

Kanutten sa for siden:

:D Kan på vegne av alle ta til meg ALL takk siden ingen andre har svart... :ja: :lol:

Krøllerellerei sa for siden:

Nerthus, jeg er helt enig med deg! Jeg vil gjerne også få sagt takk!

Bøtt sa for siden:

Jeg slenger meg på å takker alle flotte menneskene som er her inne som deler sin erfaringer og ikke minst legger ut oppskrifter .Hadde ikke klart meg uten oppskriftene som er her spesielt Gerd sine oppskrifter med bilde å alt mulig:heia:

streber sa for siden:

Det var en veldig fin melding å lese:rolleyes::)Jeg vil også takke alle flotte menneker her inne:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.