< Tilbake til oversikten

Lavkarbo skader hjernen?

Nerthus sa for siden:

Genialt forslag - vi koker i hop noe på forumet og sender de - minst en gang i uka! ;)

Kanutten sa for siden:

Jeg er MEGET spent på hva hjernedoktern vil si når jeg skal møte ham i neste uke (håper jeg) og han får høre at jeg går på lavkarbo samt at jeg nettopp har fått påvist at hypofysen har forduftet....Håper han IKKE påstår at det er lavkarbo som er årsaken... :( I såfall kommer jeg i statistikken under kategorien "Lavkarbo skader hjernen". :mad:

Borghild sa for siden:

Jeg krysser fingre og tær. Tvi tvi. :)

nonta sa for siden:

Brilliant he he:D:D

Takk Photo go Lillemy71 får prøve meg fram.. :-) Jeg gir ihvertfall ikke opp. Har sovet bedre de siste dagene, har hatt litt kveldsmat før leggetid, så formen er bedre:-)

grotingeling sa for siden:

Var og tok både EEG og MR-scanning av hjernen i går, alt så perfekt ut i følge legen på Haukeland :p
Da må det vel være bevist at mitt lave inntak av karbohydrater de siste 18 1/2 mnd, ikke har ført til noen hjerneskade som er målbar :cool:
Konklusjon; lavkarbo er ikke skadelig for hjernen!

jae-ols sa for siden:

Noen tåler ikke at det finnes andre løsninger på vektnedgang. Går ned hele tiden, uten å være fanatisk. Noe å merke seg for de som hardbarket hevder at lavkarbo er eneste løsning på varig vektnedgang. ;):rolleyes::)

jae-ols sa for siden:

Men akk så skadelig for kroppen. :):o

jae-ols sa for siden:

Jeg har nå gått ned 8 kilo uten å være så trofast mot lavkarbo kurer. Så det nytter, og det har jeg trodd på hele veien. Det er forholdet mellom det du putter i munnen og det du greier å forbrenne som er poenget! J:)eg ligger på 1300 kcal pr. dag og trener mye og intenst. Det gjør underverker. Går en tur på minst 50 min hver dag. Da går vekten ned. :)

jae-ols sa for siden:

Lavkarbo er nok skadelig. ingen tvil om det. Det skader hjernen og da skal ikke jeg følge den dietten lengre!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.