< Tilbake til oversikten

Tilbake atter en gang...

Kasiopeia sa for siden:

Uffameg....what to do?! Gikk på ketolysen før sommeren og var ganske så fornøyd med vekten min som var på vei nedover....
Så reiste vi til sommerhuset vårt som vi holder på og pusse opp i utlandet, det var 36 grader, jeg jobbet som en gal og datt av ketolysen...Vi har renovert et hundre år gammelt hus, og var uten kjøkken i begynnelsen, da ble det enkel og kjapp servering som brødskiver og knekkebrød etc. Etterpå har jeg ikke kommet meg på igjen...og som følge av det er vekten på vei oppover og det gikk så altfor fort! Flere på jobben har hatt suksess med "Vektklubben" fra VG, og jeg lot meg lure til å hive meg på...1300 kcal til dagen, veiing av mat, telling av kcalorier og føring av dagbok på nett...det ligger ikke for meg og jeg kjenner at jeg er sur og rett og slett ikke fornøyd med å ha gått ned 0,5 kg på snart to uker, jeg er oppblåst og uvel, føler meg nesten hormonell...og jeg er livredd for å legge på meg enda mer siden hodet mitt er så skrudd på ketolyse.
Var også inne og snuste på opplegget til "Spis deg slank" med ferdigmat levert på døra...noen som har prøvd?

Har begynt og trene da...to ganger i uken, så det er jo en ting ihvertfall. Tror jeg kommer dinglende inn her igjen altså, trengte bare litt trøst og å få lufte tankene i hodet litt...:o:eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.