< Tilbake til oversikten

Sjokopistasje fra Sukkerfritt

Dilly sa for siden:

Pistasjenøtter dekket med melkesjokolade.

Farlig godt.

(Grue seg til kvelden, for da blir jeg vel sittende på do)

Innhold:
Pistasjenøtter dekket med melkesjokolade Vekt: 125 g Ingredienser: Melkesjokolade 67 % (maltitol, tørrmelk, kakaosmør, kakaomasse, emulgator (soyalecitin), aroma (vanillin), søtstoff (acesulfam K)), pistasjenøtter. Overflatebehandling: gummi arabikum. MIN. 34 % KAKAOINNHOLD I SJOKOLADEN Næringsinnhold (pr. 100 g): Energi 2203kJ (532kcal), Protein 12,3 g, Karbohydrat 42,2 g (hvorav sukkerarter 5,1 g og sukkeralkoholer 30,6 g), Fett 39,9 g.

christine76 sa for siden:

Hvor har du funnet disse? Høres godt ut.

Victory sa for siden:

Her hadde de på Meny tidligere hvertfall... :)

Dilly sa for siden:

Fant dem på Meny i dag ja. Burde styre unna slike ting altså, men..:o

wevi sa for siden:

Har funnet sånne med cashewnøtter på rema. :)

Kitt sa for siden:

Og med valnøtter!:sikle:

Yonah sa for siden:

De er veldig gode og bør deles opp i mange porsjoner, ikke bare pga søtstoffet, men pga det er mye karber i en hel eske.

Skulle gjerne hatt disse med mandler:

wevi sa for siden:

mmmmmmm... Men jeg lurer på om jeg ikke kan lage sånne sjøl? Ta litt mørk eller sukkerfri sjokkis, smelte og hive oppi valnøtter og paranøtter, la dem renne av seg på rist og la dem stivne.. yum yum.. det tror jeg jammen jeg skal prøve sammen med hjemmelaget is en lørdagskveld!

Kitt sa for siden:

Elsker de med valnøtter! Spiser et par stykker når jeg MÅ, liksom! forrige esken hadde jeg i mer enn 3 uker!:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.