Mannen min skal til USA en måned nå. Er det noen lavkarboprodukter som er bedre/billigere/bedre utvalg der, som jeg skal ønske meg? Jeg synes å huske å ha sett noe om det her inne for noen år siden (jeg var her med et annet nick da), men jeg har ikke klart å søke det opp.
Vi skal være der et halvt år alle sammen, fra januar av, men det hadde jo ikke gjort noe å ha noe ekstra de siste par månedene før vi drar heller. :)
Kanskje en idé å se gjennom de trådene som handler om hva folk bestiller fra USA. :p Jeg gjorde nettopp en sånn bestilling selv, da var det noen forskjellige varianter stevia jeg ville ha, kalium-tilskudd, og et par dillete Atkins-produkter som ikke er å finne her til lands. (Ikke livsnødvendigheter, akkurat)
Davinci sukkerfri sirup, jell-o gele og puddinger uten sukker, russel stover sjokolade som visstnok er såå god, atkins barer, doctor's carbrite barer, carbquick (mel til diverse baking).
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.