< Tilbake til oversikten

Frenzy Fat Loss

gakkemor sa for siden:

Ser at det er reklame for Frenxy Fat Loss tabletter her, noen som har prøvd disse? Funker de bra sammen med lav karbo diett f.eks?? Har noen grønn te tabletter fra USA her, men de funker vel bedre sammen med en diett?? Noen som har erfaringer?

Chris187 sa for siden:

Bump* Noen som har noen erfaringer med dette produktet kombinert med lavkarbo?

nellie sa for siden:

Min erfaring med slike fettforbrennere sammen med ketogen kost er at det overhodet ikke har noen virkning, heller motsatt. Tror det er noe med stresset som oppstår i kroppen, som gjør at det krasjer litt. Samma med kaffe/koffein. Sammen med Lindberg funker de for meg, tror jeg. Men man kan jo aldri si det helt sikkert. Heia Placebo:p

Nerthus sa for siden:

Ser ikke helt behovet for slike tabletter SAMMEN med en lavkarbodiett - siden man vil ha god vektnedgang med lavkarbodiett. De som ikke går ned raskt/i det hele tatt på lavkarbo har gjerne andre ting som hindrer vektnedgang (slike som meg selv...).
Lavkarbo er jo den naturlige måten og regulere kroppsvekten på - og de fleste lavkarbere ønsker og spise så ren mat som mulig - uten unødvendige tilsetninger :)

Lavkarbo er en livsstil - ikke en kortvarig løsning for vektreduksjon etter min mening.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.