Victory sa for siden:
..jeg syns jeg har så store porer, særlig på nesa!! :(
Noen som kjenner til noen "vidundermidler" som kan hjelpe mot det??
Victory sa for siden:
..jeg syns jeg har så store porer, særlig på nesa!! :(
Noen som kjenner til noen "vidundermidler" som kan hjelpe mot det??
Georgine sa for siden:
Pore minimizer fra Clinique :)
Ethewia sa for siden:
Om du prøver denne, Victory, så si ifra om det hjelper a. Jeg sliter med det samme.
Har du erfaring med den selv, Georgine?
Georgine sa for siden:
Bruker den hver dag og nekter å gå ut døra uten :D
Victory sa for siden:
Åh takk for kjapt svar! :)
Da skal jeg prøve - skal komme med rapport jeg!
Ellers kom jeg på at jeg faktisk har hatt en selv tidligere, lurer om det var Biotherm jeg, en blå liten sak. Den tror jeg faktisk også jeg var fornøyd med..hmm.. hadde jeg jemmen helt glemt! Men er glad i Clinique så den skal jeg prøve.
Ethewia sa for siden:
Høres jo veldig lovende ut. :) Men det blir vel en del av en rutine, slik som f.eks. fuktighetskrem? Holder vel ikke å bruke den sporadisk?
Georgine sa for siden:
Helt riktig, du bruker den under makeup eller bare rett på. Jeg bruker bare litt over nesa og på haka og den gjør huden matt og porene blir mindre.
Victory sa for siden:
Også krem over da, eller er det best at de får "lufta" seg?
Georgine sa for siden:
Fungerer like bra uansett :)
Ethewia sa for siden:
Får spandere på meg en slik en, tror jeg. Takk for tips. :)
Cherry sa for siden:
mineral veilen til bare minerals gjør porene mindre synlig, men den må legges på med liten kost.
Georgine sa for siden:
Er det bismuth i den?
privi sa for siden:
Vil anbefale deg å bruke Skin Doctors Microhudslipesystem.
Powerbrasion
Inneholder slipekrem + fornyende krem
Sliper ned porene og huden blir strålende og glatt på kort tid. Er like effektivt som om du tok behandling i hudpleiesalong. Jeg er hudpleier og har jobbet med mye oppigjennom årene. Men resultatene som Skin Doctor gir har imponert meg stort!
Victory sa for siden:
Spennende! Hvor får man dette da? I hudpleiesalonger, eller er det parfymerier som også har det?
privi sa for siden:
Serien føres av parfymerier :)
Vet ikke hvem som fører den på din kant av landet :rolleyes:
Victory sa for siden:
Da blir det kikkerunde! :)
babydoll sa for siden:
Det jeg synes funker best er å bruke en primer under foundationen. Da forsvinner porene, og sminken holder myyyyyyyyyyyyyye lenger uten å bli blank. Jeg bruker Benefit 'That Gal', men har hørt at Clarins primer funker like bra.
privi sa for siden:
Primer og baser under foundation er supert. Men om en ønsker å forbedre hudens struktur til det bedre så må det grep til i hudpleieprogrammet en bruker hver dag.
Glad vi er kvinner...make up kan fixe såå mye ;)
babydoll sa for siden:
Min hudpleier sier iallefall at det ikke finnes noe mirakelprodukt for å minske store porer, så hun anbefalte å skjule dem fremfor å bruke masse penger på ting som ikke virker. =)
Jeg bruker MANGE penger (alt for mange, huff..) på gode hudpleieprodukter, og selv om jeg over tid har fått mye finere og kvisefri hud, har jeg fremdeles store porer dessverre. Men primer og en god foundation funker! :D
Victory sa for siden:
Hva med ting som "drar" ut de sorte prikkene?? Da virker de jo også gjerne mindre, verfall mindre synlige. Noen tips her?
babydoll sa for siden:
Det finnes vel ikke noe mirakelkur der heller dessverre, det handler om å ha en god hudpleierutine.
Kjøp gode produkter fra trygge merker (Decleor, MD Formulations og Matis har gode produkter, men er dyre. Kjøp på ebay!). Innfør rensemasker og skrubber i rutinen din. Gjør det et par dager i uken. Skrubb først (gjerne i dusjen, da får porene åpnet seg litt), og bruk rensemasken etterpå. Ikke bruk hudkremer med mineraloljer i, de tilstopper porene.
Felix sa for siden:
Ser de har den her - til kr. 514,- (fri frakt) - www.feelunique.com/p/Skin-Doctors-Powerbrasion-System-Pack?curr=NOK&utm_source=Kelkoo.no&utm_medium=cpc&utm_term=Skin+Doctors+Powerbrasion+System+Pack+5940&utm_campaign=fm_kelkoo.no
Hvor ofte må en bruke dette?
Om noen andre også har god erfaring så er jo prisen helt aksebtabel
fettnurket sa for siden:
Hmm, noen som vet om den snurrer? Altså, den svampe-tingen som du skal ha i ansiktet. Hvis ikke er det jo helt bortkasta med den store dingsen bare for å vaske seg i ansiktet med en liten svamp. (tv-shop har en sånn dings, den snurrer ikke eller noen ting, og så er den skamdyr..)
monicah82 sa for siden:
Feelunique betaler også tilbake toll hvis du tar bildet av kvitteringen og sender det på mail. Jeg bestiller alle mine hudprodukter fra dem. Sparer mye penger! :)
Nordica sa for siden:
Jeg har brukt ansiktsmaskinen til Nuskin i over et halvt år og AgeLoc. Har alltid hatt store grove porer, men etter at jeg begynte med dette er jeg blitt helt ny. Har prøvd de fleste merker før, som Decleor, MD Formulation, Clinique osv, men synes ikke det hjalp i det hele tatt.
Det som er litt dumt er at Nuskin-folkene skal selge deg alt mulig rart, og vil at du skal begynne å jobbe med det. Prøvde det, men det ble bare stress..... Men hvisse produkter kan jeg anbefale på det sterkeste:-)
jcg sa for siden:
Hei Nordica :) Den ansiktsmasken til Nuskin som du bruker, hva heter den? Sliter med store grove porer og er villig til å prøve alt én gang :)
Victory sa for siden:
Nå har jeg vært og kikket etter denne, stemmer det at det er farge på den, eller så jeg på feil? Så det blir mer som en foundation som skjuler? Jeg hadde ønsket meg noe som behandlet jeg, men den gjør kanskje det samtidig som den gjemmer bort litt?
Hamster59 sa for siden:
Jeg har sånne porer på nesa, ungene sier at jeg har jordbærnese.:D
Georgine sa for siden:
Det er ikke farge på den jeg bruker nei :) Og den skjuler ikke, den gjør at porene krymper.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.