< Tilbake til oversikten

Overvektig. Og stolt av det!

vimsen85 sa for siden:

Hadde bare lyst å dele med verden at jeg nå ligger i kategorien overvektig :heia:(sånn BMI-messig).:hearts: Og jeg er stolt og glad og håper å aldri høre ordet fedme i samme setning som navnet mitt. Fedme er det styggeste ordet i det norske språket. Jeg er overvektig og synes det er fantastisk!:love: :D :D :D :snill:

Zillah sa for siden:

FLOTT!
:heia:

Benzo sa for siden:

Grattis! :D

Rin sa for siden:

Gratulerer! :heia:

Lillevoff sa for siden:

Kjempebra! :) Gratulerer med ny "kategori".

vimsen85 sa for siden:

Tusen takk alle sammen :) Må innrømme at jeg la inn det her innlegget for å få litt klapp på ryggen :P Hihihi. Jeg er "flink" helt uten å trenge å gjøre en stor innsats :) Lavkarbo er jo bare lett og nam :D

Eg har fått to tilbakemeldinga på kontrollpanelet. En er blå og en er grønn. Nåken som kan fortelle ka dei betyr? Er det en som er negativ og en som er positiv? Sto ingen kommentar..

vimsen85 sa for siden:

No gikk eg visst fra å skrive bokmål til dialekt. Beklager språkforvirringa :P

Gerd sa for siden:

De er positive begge to :ja: Den blå er uten poeng, fordi vedkommende har ikke har skrevet mange nok innlegg. :)

Og gratulerer :heia:

vermundo sa for siden:

Så deilig :heia:
Gratulerer :)

vimsen85 sa for siden:

Tusen takk!
Så koselig at eg fikk så mange tilbakemeldinger :D
Blir nesten litt rørt :)

Yonah sa for siden:

Gratulerer!

Ethewia sa for siden:

Gratulerer så masse! (:

Btw, tok en titt på bloggen din. Og for en forskjell på bildene av deg! Du har vært superflink, og gir meg masse inspirasjon. :D

Kolve sa for siden:

Gratulrerer :-)

vimsen85 sa for siden:

Tusen takk alle sammen!

Og så koselig at du har sett på bloggen min Ethewia :D Den er ikkje så profesjonell. Men det er arti å dele litt med andre. Prøva å være litt misjonær. Hahaha..

Ethewia sa for siden:

Synes den var fin, jeg. Og når misjoneringa er såpass passiv som en blogg, så er det ingenting i veien med det. Stå på. :)

Lillevoff sa for siden:

Oi! For en fantastisk forskjell! Nye sveisen var også veldig, veldig fresh. Gratulerer, nok en gang :cool:

vimsen85 sa for siden:

Tusen takk :)
Så hyggelig å høyre :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.