< Tilbake til oversikten

Trening, gaining og spisedag.

Ronald sa for siden:

Når man er på lavkarbo, er det da nødvendig med raske karbos etter en treningsøkt, eller hva gjør man?

Og hva med en ukentlig spisedag der man knasker i seg is og godteri? Hvordan vil det påvirke fettlagring, humør og kondisjon forøvrig?

Kitt sa for siden:

Scroll helt nederst på siden, så kan du lese masse om temaet!;)

Nerthus sa for siden:

Uff - jeg blir så styggdårlig av å spise høykarbo når jeg spiser lavkarbo til vanlig så jeg ville IKKE ha gjort det!

Og du trenger ikke å "fylle på" med raske karbo etter en treningsøkt når du spiser lavkarbo til vanlig... det er bare de andre "dødelige" som må det ;)

Det finnes mennesker som løper maraton på lavkarbo uten problem... :)

www.spisdegslank.no/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=191

aktivjente sa for siden:

Jeg trener høyintensitet min. fem ganger i uka (og har "alltid" gjort det). Var litt forsiktig de første to ukene i ketose - deretter bånn gass. Har følelsen av masse mer energi nå og opplever absolutt ingen ubehag (annet enn at grensa før endorfinene kicker inn er høyere). Har heller ikke noe behov for påfyll av annet enn vann etter treninga.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.