Opheliia sa for siden:
Noen som har oversikten over hvor mange gram karbohydrater dere spiser pr dag på denne filosofien?
Opheliia sa for siden:
Noen som har oversikten over hvor mange gram karbohydrater dere spiser pr dag på denne filosofien?
nellie sa for siden:
Kommer helt ann på. Hvis jeg ikke passer på så er jeg fort nede i 20.. Hvis jeg passer på, så ligger jeg mellom 50 og 70-80-90-100.
Varierer veldig med andre ord.
FakeSmile sa for siden:
Så på Lindbergs skal man faktisk ha ganske mye karber?? Hvor kan man regne ut sitt kalori/karboinnhold?
nellie sa for siden:
Skal egentlig ikke telle karber på Lindberg:) Bare følge retningslinjene om GI, AB og C måltider, spise belgfrukter om du vil osv.
Innimellom blir det mye, andre ganger blir det lite.
aslaug sa for siden:
I min filosofi er det ca. 30 karber! :D:D
vimsen85 sa for siden:
Jeg bruker diett.no for å regne ut karboinnhold. Lena Beatrice har et innlegg om å sette sammen måltider her: lenabeatrice.net/mat-og-helse/hvor-mye/
nellie sa for siden:
Men på Lindberg skal man fortsatt ikke telle karber:)
FakeSmile sa for siden:
Okay, takk, takk og takk:)
Vibeke-67 sa for siden:
Jeg har heller aldri telt karbohydrater, men lever etter regelen om lavglykemisk kost. Passer på korrekt sammensetning av protein, fett og karber (prøver i alle fall)
Men skal jeg tippe ligger jeg en plass mellom 50 og 100 gram på en dag. Men nå har jeg nådd målet og lever på et vedlikeholdskosthold. Og spiser både knekkebrød og fullkornpasta. Men for 25 kg siden var det nok mindre, telte over en gang og da var det 30-40 gram karbohydrater.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.