< Tilbake til oversikten

Krampe i fingrene

Jarlos sa for siden:

Hei, jeg har gått på ketolyse-kuren i to uker. I dag opplevde jeg noe ubehagelig. Jeg fikk fryktelig krampe i fingrene på den ene hånden. De bøyde seg næremest bakover av seg selv, og jeg hadde problemer med å knytte neven. Kona som har litt medisinsk bakgrunn sier det kan være blodtrykk og mangel på oksygen til hjernen. Det er sikkert riktig. Kan det ha noen sammenheng med ketolyse-kuren?

Kitt sa for siden:

Kramper i hånden relatert til BT og oksygentilførsel til hjernen sånn helt uten videre???
Næææææi, trokke det!;)

Krampene kommer som regel av musklesammentrekninger pga av at du har skylt ut mye salter/mineraler i løpet av de to ukene!

Tar du ketolyse- pillene dine???

Hvis ikke, er nok det en mye mer sannsynlig synder enn BT og manglende oksygen til hjernen!!!

Kanutten sa for siden:

Skjønner hva du mener.. Jeg har selv fått fingre jeg kalte for CP-fingre da jeg skulle beskrive dem. Så derfor, :ja: enig med Kitt! Det kom av salt/mineralmangel!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.