< Tilbake til oversikten

Hurra for livet med lavkarbo!!!

rakianne sa for siden:

Glad og lykkelig i dag!

Har drevet på med dette her ei lita stund nå. Har type 2 diabetes og har fått kniven på strupen av legen. Går ikke blodsukkeret ned må jeg over på insulin.

I juni målte jeg langdtidsblodsukker på 9,4. I dag var jeg hose legen på nytt. Ny måling viser 7,4!!! Er så glad at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på!!
Skal sjekke hver 3. måned sånn egentlig, men ba om å få komme litt oftere, bare sånn for at jeg ikke skal skli ut...

Morsomme var jo at da jeg gråt av glede, gråt legen en liten skvett sammen med meg! Hun var veldig overrasket over resultatet. Håper bare hun kan fortelle andre diabetespasienter om dette.

For jeg er veldig bitter på legene som i seks år bare har bedt meg om å gå ned noen kilo og spise sunt, altså fiber og sånt der. Kroppen min tåler jo ikke karbohydrater dumme leger!!!

Hehe, hvorfor jeg skriver dette ut på forumet her? Jeg trenger litt skryt, rett og slett! :):cool:

Tropika sa for siden:

Hurra! Så utrolig flott!

Furine sa for siden:

Gratulerer, så flott! :heia:

ketto sa for siden:

Så bra!!!

Imp sa for siden:

Så fantastisk! Fedon skriver vel også det mener jeg å huske, at de fleste diabetespasienter vil kunne bli kvitt diabetesen ved å endre kosten til lavkarbo..

Men jeg har inntrykk av at veldig mange leger er på etterskudd når det gjelder kunnskap om mange ting!

Modezty sa for siden:

Gratulerer :heia:

Skal selv til diabeteskontroll om noen uker. Gleder meg faktisk for første gang på lenge... og er innmari spent på langtidsblodsukkeret mitt :helsesjek

Borealis sa for siden:

Supert jobba! Gratulerer:)

Sanney sa for siden:

grattis!

håper på samme resultat om 3 uker. legen min begynte å murre om medisiner i mai, da mitt hadde hoppet opp til 8.8..

Bøtt sa for siden:

Så flott !Faktisk etter min erfaring så må en stå på og ofte finne ut hva som både feiler og hvordan en skal bli frisk selv i dag.Liker ikke dumme leger jeg heller:p de kan kanskje prøve å se mennesker an å ikke alltid gå etter boka...Men kjempekjekt å høre at d4et går så bra med deg ..Stå på videre:)

blucher sa for siden:

Supert! God jobbet!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.