Hei, jeg er ny på dette forumet (og skjønner foreløpig ingenting av det, er ikke sikkert jeg klarer å finne denne tråden igjen engang...så beklager hvis jeg poster dette på helt feil sted) og i ketolyseverdenen. I dag skal jeg lage får i kål, og lurte på å lage det med Johannesbrødkjernemel i stedet for mel. Noen som har gjort dette med godt resultat? Hvor mye brukte du?:)
Har ikkje prøvd det sjølv, men det er jo berre å prøve. Men eg anbefalar i så fall å blande ut jbkm'en med vatn FØR du har i gryta, til dømes i eit rysteglas, elles er det lett at det berre klumpar seg.
PS: For å finne tråder som du har startet/svart i når det har kommet nye svar, så bare gå inn på kontrollpanel. Det er på den grønne linja omtrent øverst, til venstre :).
Smaken er som baken, men jeg har aldri skjønt det med mel i får-i-kål :_plystre:
Ikke at jeg har prøvd det så mange ganger, men synes ikke det har vært noe godt xD
Jeg liker godt den litt tykkere sausen du får av kraften når du har mel i, så skal forsøke med 1 tsk i dag.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.