< Tilbake til oversikten

Noen som leste Dagbladet i går?

1979 sa for siden:

Hovedskrift på Dagbladet: - Lavkarbo kan skade HJERNEN

En 2 siders artikkel om at en risikerer helsa av lavkarbo kosthold.
" Normenn sluker bøker som lover at vi skal bli slankere, sunnere og friskere. Du risikerer helsa, advarer ekspertene" og selvfølgelig " stikk i strid med gjeldende råd fra ernæringsmyndighetene" Hørt den før eller?

Men en blir jo egentlig litt skepisk til det hele også da.
Men en kan jo begynne å lure på om det bare er Norge "den siste kommuniststaten" som skal ha full kontoll på hva det er vi skal og ikke skal spise.
Kanskje litt drøy påstand den siste her

Jeg har iallefall ikke merket noen hjerneskade (ikke ennå da)

1979 sa for siden:

Kanskje litt lite flink til å lese andre innlegg her

Benedictee sa for siden:

Denne fantastiske staten vil jo nå også forby røyking i private hjem...men de latterlig lave straffene vi har og den dårlige eldreomsorgen eller de hullete motorveiene...det er ikke så nøye..la for guds skyld ikke folk gjøre noe selv!

MarensLille... sa for siden:

Da er vi fler ;) Jeg er bare her på Ketolyse-delen jeg ;) Også titter jeg innom oppskriftene da... Og DAAAA er det ikke så lett å få med seg alt!!! :) (Særlig når man er ny, og synes forumet er rotete! :D)

Carisma sa for siden:

Klik på "Ulseste innlegg" midt på den grønne linja, så får dere opp nye siden sist dere var inne osv.

lifejack sa for siden:

Dæskdøtten, den knappen har gått meg hus forbi! Genial:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.