Ser her at det er mange østlendinger som drar til Sverige og kjøper godt lavkarbobrød. Det blir litt langt for oss.... MEN! På Jærbakern sine nettsider ( jærbakeren.no/site.php?selection=Produkter&subSelection=Spesial )
fant jeg følgende tekst: Kommer: LG eller lavkarbo er noe som kommer, danske rugbrød er også et brød med lav Glykemisk verdi.
Har skrevet mail til Jærbakern og spurt om det er noen som har startet med dette, og eventuelt hvor lenge det er til, og hvor mye karbo som faktisk er i det mm.
Melder fra når jeg får svar!
(hadde vært så deilig å finne et lavkarbobrød som funket, jeg har gitt opp å bake altså! Blir uspiselige alle sammen....)
Hold oss oppdatert! I mens må jeg spørre om du har smakt spis-deg-slank brødet? Mamma er ikke så glad i Karins beste brød - og prøvde spis-deg-slank brødet - og hun synes det er mye mer likt "brød" enn andre varianter. :)
Nå vet jeg jo ikke hvor du ligger i karbo-inntak, men har du prøvd Fedon-brødet? 18 karber pr. 100 g så det er jo ikke noe for dem i ketose, men du har skrevet lavkarbo ser jeg. Det smaker og ser ut helt som et vanlig brød synes jeg. Selges på Rema. :)
Men på eurodiet fra fase 3 og på Lindberg skal vi ha litt brød av god kvalitet (les lavkarbo). Da er det greit å av og til slippe å bake selv.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.