Ingvild73 sa for siden:
Skal til Sverige og lurte veeeldig på om noen vet om det er greit å spise løsvekt godt uten sukker:confused:
Ingvild73 sa for siden:
Skal til Sverige og lurte veeeldig på om noen vet om det er greit å spise løsvekt godt uten sukker:confused:
ChristineSixteen sa for siden:
Jeg vil anbefale deg å holde langt unna det godteriet. Kjøpte det selv en gang, og satt en kveld og halve natta på do... Hvis du ikke føler for en god tarmskylling da :p
Carisma sa for siden:
Kommer an på hva du definerer som greit... Jeg syns ikke det er greit å bli så dårlig i magen som jeg ble av det... :D
Areola sa for siden:
Jeg spiste en håndfull og fikk diarè som gjorde at jeg gikk ned en kilo på en kveld :eek:
For ikke å snakke om EKSTREMT vondt i magen.
Men sånn lavkarbo-wise er det ok! :D
manne sa for siden:
Må bare spørre...(siden jeg tydligvis har jernmage og ikke reagerer på noe)... reagerer dere også på sukkerfri sjokolade?
Carisma sa for siden:
Noen ganger, men ikke alltid. Og aldri i NÆRHETEN av hva jeg gjorde på sukkerfri-godis! :D
Areola sa for siden:
Som Carisma - ikke i nærheten av hva jeg gjør med det svenske, sukkerfrie løsgodtet!
Ingvild73 sa for siden:
Takk for svar. Det blir nok ikke noe svenskegodis på meg....
Yonah sa for siden:
Litt går greit for magen,men jeg klarer ikke bare å spise LITT... Så jeg holder meg unna. Hender jeg kjøper en liten pose DeBron karameller i sverige, og den tar jeg 2-3stykker av og gjemmer langt inn i skapet.. Ikke lurt å spise en hel pose( 50g eller noe slikt)..det har jeg prøvd... Snakker diarè, luft i magen, mageknip og null søvn..
Reagerer på sukkerfri sjokolade og.. Men der klarer jeg å bare ta 10-20gram.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.