Jeg trenger noen tips om hva jeg kan lage å spise til meg og venninnene mine.
Vi skal ha en jente kveld på Lørdag så tenkte jeg at jeg skulle servere en litem mat bit til dem :) Men siden jeg er ganske ny i det her så er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal servere.
En eller annen form for gryte hvor du kan servere ris/potetmos til de som vil ha det og feks blomkålmos til de som ikke vil ga karbohydrater!
FeksBeuf Bourguingnon fra Nannah oppskrifter Vil du har det litt mer eksotisk, Aeryths Bali kyllinggryte som du finner i denne tråden blant annet. Himmelsk grytefinner du i Gerd oppskrifter.
Be evnt en av de andre bake eller noe sånt, du kan jo sette frem en skal nøtter og litt mørk sjokolade om du MÅ ha noe!;)
Tapas er generelt veldig lavkarbo-vennlig. Bare hold deg unna de potet og mel-baserte tapasrettene selv. Disse kan du dog gjerne servere venninnene dine?
Eller hva med oste- eller squash-lasagne, med salat ved siden av? Dette har vært en stort hit i kollektivet mitt. Får knapt ha ostelasagnen i fred.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.