< Tilbake til oversikten

Watch out, people!

nellie sa for siden:

Digg det der. Hun er ikke den eneste. Lønner seg å kjøpe de dyre variantene:)
IKKE Euroshopper.

Gerd sa for siden:

Slike feil og tabber blir gjort med nesten all mat :ja:

Skremmer ikke meg.

Får bare se nøye på maten før man putter det i munn ;)

Iset sa for siden:

Pft, pingler. Er det ikke det folk som spiser syltelabber sitter og bælmer innpå? Eller kanskje de bare spiser innholdet i labben, jeg vet ikke. :knegg:
Uansett så var vel dette det minst ekle jeg kunne tenke meg å finne i en slik pose. Jeg foretrekker dette anytime fremfor feks. menneskenegler, insekter og lignende. Og skal man ha panikk for sånne ting så kan man ikke spise noe som helst. I forrige uke var det ei som fant et insekt i en sjokoladeplate, og det skjer vel noe sånt HELE tiden.

TrillTrall sa for siden:

:eek: Litt ekkelt, men litt morsomt også - veldig rar den biten med hår på da!

Anna Ananas sa for siden:

Hehe..
Joda. Det finnes verre ting!
Men hår i maten... det er noe med hår i maten...

Photobscura sa for siden:

Åh, huff, da. Stakkars dame :p. Jeg skjønner ikke at dette skal være så ille, det er vel mer en påminnelse om at dette faktisk kommer fra et dyr! Og jeg er helt enig med Iset, det hadde vært langt verre å skulle finne menneskelige etterlatenskaper, spør du meg.
Det hender jo rett som det er at det fortsatt er litt fjær på et egg, er det også ekkelt? Jeg er ikke så fin på det, merker jeg. Råtten/ødelagt mat, derimot. Jeg fant en helt irrgrønn kyllingvinge i en av disse "Litt av en kylling"-posene. Det er visst en naturlig forekomst på grunn av at blodet ikke er godt nok vasket vekk, men skal fortsatt ikke forekomme, ekkelt smakte det også. På den annen side fikk jeg gavekort fra Prior på 200 kr :D.

nellie sa for siden:

Jeg er fin på det og jeg hadde blitt jæ*** kvalm om det jeg skulle til å stikke inn i munnen hadde vært fult av med lange, tjukke, svarte GRISEHÅR.

Jeg tror jeg er herdet av en far som tok jobb som septikkjører en sommer, og alltid kom hjem rundt middagstider :cool:.

nellie sa for siden:

Jeg er nok litt vel sånn at jeg forbinder mat med ting, som gjør at jeg kanskje kan ha litt kvaler med å spise det:p Men spiser det likevel da..
Men akkurat hårete ting synes jeg er fullgod grunn til å bli litt grosed out:p

Og vettu hva? Stefaren min var også septikkjører og kom hjem i mindre digge utgaver hver ettermiddag:lol:

Jeg ville nok stoppet opp, ja, og sikkert blitt en smule satt ut, men hadde sikkert spist resten, når jeg først var i gang, og tatt en hver bit i nærmere øyesyn. Og så hadde jeg sikkert tatt bilde og sendt til Euroshopper, men ærlig talt kun for eventuell kompensasjon, det innrømmer jeg glatt :o.

Haha, den sommeren, pappa gikk ned typ ti kg, og var bare skinn og bein da høsten kom ... :o.

Borghild sa for siden:

Enig med deg. Busta beviser jo bare at det vi spiser har med en gris å gjøre. Ha ha:p

marjusen sa for siden:

Debatten under denne artikkelen er fjernet, ettersom altfor mange av deltakerne skrev ufine og usaklige innlegg.

Står det under artiklen :confused: hehe

Kanutten sa for siden:

Har flere ganger fått bustebiter i pakken fra Euroshopper.. Enig med den som sa at det lønner seg å kjøpe dyrere.. Det er i allefall min erfaring.

Lillalill sa for siden:

Det betyr bare at grisen ikke skåldet godt nok. For på baconsnackset er det faktisk grisehud. Med hårene fjernet. :) Har fått det mange ganger, bryr mg ikke. :)

Bombus sa for siden:

Bacon ER tross alt huden fra grisen;) De har bare vært litt slumsete med skoldinga.

Menneskehår i suppa (og annen mat) derimot, blir jeg kvalm av.

Bombus

Bombus sa for siden:

Rettelse: SVOREN er huden fra grisen.

Kanutten sa for siden:

Det har hendt flere ganger at jeg har barbert juleribba før jeg steker den!!
Det gjør det meg ingenting, men når jeg kjøper snacks regner jeg jo med at snacksen er ferdigbarbert.. :p

Lillalill sa for siden:

Hehe, ja. Mente at det var hud på baconsnackset. Klønete formulert. :)

Borghild sa for siden:

Får helt noia av kommentarene dine i dag. Ha ha. Den var grisegod. :p

Kanutten sa for siden:

:lol: :klem:

christine76 sa for siden:

Det første som slår meg er: Finnes det virkelig et billigmerke med svor? Det må vi prøve.

Ellers så liker jeg best de typene som har med mer av fettet under huden også.

Furine sa for siden:

Fann ein slik bit med bust ein dag eg også, eg lurte først på om biten var mygla eller noko, tok ut ein neve frå posen for å smuldre til panerings"mjøl". Men det var altså berre bust. Slikt plagar meg ikkje. Men om det var ting som ikkje var oppi der naturleg, DET er noko anna. Eller om det var rotna. Det er usj.

Tiilda 24 sa for siden:

Hihihihihihi :D Griseprat :D hohohohohoho

Stort sjokk at det faktisk er hår på grisesvor:eek::D:eek::p

madisa sa for siden:

:eek: Jeg syker ut hvis maten er ekkel :eek:

Kanskje prippen, men mister bare appetitten totalt av slike ting. Og det kan gå laaang tid før jeg putter det i munnen igjen.

F.eks jeg vrenger alle bringebær før de blir brukt til noe som helt. (mark i dem en gang i barndommen )

Kan ikke spise reker/scampi hvis jeg er usikker på om tarmen er fjernet.

Og kaster alt som det har gått mugg i. ( og ja, jeg spiser ikke muggost:rolleyes: )

Tror mamma har skadet meg, hun har drevet på sånn i alle år.

Opheliia sa for siden:

Jeg er litt "følsom" når det kommer til maten. Julemiddag hos svigerfamilien var ribbe et år... jeg er ikke så glad i ribbe i utgangspunktet og på noen biter var det bust fra grisen. Og svigermor bare spiste det. GRØSS!!! Jeg fikk helt noia..heldigvis var jeg ikke alene:rolleyes: Det samme gjelder kylling, samboer må rense kjøttet fra kyllingen fordi jeg takler ikke innsiden av den..alle senene:o

KarMa40 sa for siden:

@madisa: Du skulle prøve min mamma:
Mark i bringebærene? Gjør ingenting! Den har spist bringebær hele livet og smaker deretter ....
Sot på pølser stekt på bål? Skogskrydder!

Herlig!
Eller som pappa pleier å si om han mister mat i gulvet "jaja, her har det bare gått kjentfolk", før han plukker det opp igjen og putter det i munnen :p.

stalemate sa for siden:

Hahaha, dette forklarer jo hvorfor jeg ikke fikk tak i baconsnacks sist jeg var på Rimi. Spiser denne rett som det er, og fikk bare beskjed om at den var trukket tilbake. Velvel, nå vet jeg hvorfor! Jeg er heller ikke så lettskremt av meg, bygdejente som jeg er. Men det var da veldig mange lange svarte hår :D
Forsåvidt greit at det ikke var min pose kjenner jeg, tror det hadde blitt en pause i helgekosen da gitt. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.