< Tilbake til oversikten

Ok, da sprakk jeg

abs sa for siden:

Har bakt boller til venniner som kom på besøk, deigen besto av 300gr smør, 1 liter melk, 250g melis og 1.3kg hvetemel. Blir sikkelig deilige boller, og jeg spiste sikkert 4stk. Hvor stor er skaden? Treng litt oppmuntring.

Gerd sa for siden:

Vektstans kanskje... vektoppgang kanskje... vondt i magen kanskje... vondt å gå på do i morra kanskje... (akkurat det opplevde jeg etter inntak av kanelboller for ei stund tilbake :o)
Kroppen blir kanskje stressa av sukkeret....

MEN, ta det som en lærdom. Ha bak øret hvordan dette føltes og ev. virker på kroppen... For det vil komme situasjoner senere hvor du kan avverge slike ting pga. at du husker erfaringen.

Uansett, spist er spist, børst av det og trø på videre :ja:

:heia:

Yonah sa for siden:

Ny dag i morra, spist er spist:klem:

Neo sa for siden:

Det kommer an på hvor lenge du har vært i ketose. Etter noen måneder tåler man en del utskeielser, men til å begynne med må man ikke så mye som se på en sukkerbit. Dette er iallfall mine erfaringer. Jeg hadde en glipp etter sju uker, og drakk fire halvlitere øl (det blir vel rundt 80 g karbohydrater), men holdt meg likevel trygt i ketose.

abs sa for siden:

veide meg i morrest, skaden var minimal, dvs opp 200g

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.