Titania sa for siden:
Er blitt forkjøla og har sår hals.:(
Fannt ut at min normale medisin Fishermans friend har masse karber.
Noen som har tips om noe som det er mindre karber i som jeg kan bruke :confused: ?
Titania sa for siden:
Er blitt forkjøla og har sår hals.:(
Fannt ut at min normale medisin Fishermans friend har masse karber.
Noen som har tips om noe som det er mindre karber i som jeg kan bruke :confused: ?
Kitt sa for siden:
På apoteket har de en serie drops som heter Fribol. De er helt "lovlige" og har i hvert fall to forskjellige typer for vond hals/forkjølelse/hoste!:)
Gerd sa for siden:
Og så kan du koke deg saft (fun light) og drikke så varmt du bare kan :ja: Det syns jeg hjelper veldig godt :ja:
Anne sa for siden:
Kan også anbefale deg å kjøpe peppermyntedråper på apotek eller helsekost. Ta et par dråper i et glass vann. Drikk som vanlig. Det lindrer bra syns jeg. Husk det er sterk peppermynmte, så ikke ha i mer enn to dråper...og kremt ...ikke rør rundt med fingern for såå gni deg i øyet:cool: Det svir:D
Ulvemor sa for siden:
Salviete hjelper mot sår hals, timiante hjelper mot hoste. :) Kan gjerne kombineres, og kan også kombineres med vanlig te eller en litt smakssterk fruktte. :)
Kanutten sa for siden:
Du kan trygt spise den grønne og hvitstripete FF. Den har 0 karber! Alt er sukkeralkoholer!
Debz sa for siden:
Oi! Dette visste jeg ikke, så bra! Takk :)
Snorkfrøken__ sa for siden:
Hehe.. den likte jeg, luktererfaring av den der:D
Titania sa for siden:
Tusen takk alle sammen. Har vært ute og kjøpt den hvit og grønnstripede fishermans friend. Skal teste de andre rådene senere :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.