< Tilbake til oversikten

TARA har denne uke 7 sider om ketogen diett

Torkil sa for siden:

Hei
TARA har denne uke 7 sider om ketogen diett. Ikke bare ketolysekluren og ikke bare positive kommentarer. Dette er en av de bedste artikler om ketogen diett som jeg har sett på lenge!

Tid for en tur "til frisøren" ;)

Vennlig Hilsen
Torkil

Gerd sa for siden:

Har kjøpt :D :heia:

MarensLille... sa for siden:

Takk for tipset! Løp og kjøp! :D

Zillah sa for siden:

Takk for tipset, kikker ellers aldri i bladhyllene... Hmmm kanskje eg skal kjøpe meg eit blad for ein gongs skuld, da. Kan vel unne meg eitt om året, når det står noko ordentleg interessant i det ;)

MaritR sa for siden:

Helt klart løp og kjøp :D

Yonah sa for siden:

Hva er Tara for et blad? Sladreblad? Jeg pleier ikke å kjøpe slike blader jeg, men kanskje jeg skulle tatt en kikk på det i butikken og kanskje kjøpe det?
Uansett veldig artig at dette temaet er i blader, jo oftere det blir skrevet om jo flere blir interessert.

Gracella sa for siden:

Ha, ha, Imse. Du er nok littt for ung til å være i målgruppen for Tara ;):D
Tror det er 35-40+??

Det er ikke sladreblad, men mote, livsstil, interiør, reise, mental og fysisk helse, kosthold osv. De har hatt noen gode artikler og er ok å bla i, hehe.
De pleier jo å ha slike magasiner på bibliotekene, der kan man lese uten å kjøpe :)

ketto sa for siden:

Jeg har også kjøpt :D Gleder meg til å lese!

Yonah sa for siden:

Jeg leser ingen slike blader, samme hvilken aldersgruppe de er beregent på.. Jeg pleier å bruke pengene på Lantliv og Gård och Torp jeg.
Biblioteket har stengt for helgen nå..
Mulig jeg får kjøpe dette ene bladet, om artikkelen er så bra bør den kanskje leses for å kunne anbefales videre.

TrillTrall sa for siden:

Samme her - denne typen blader kjøper jeg aldri, men måtte jo det i dag da. :) Kjøper Norsk Ukeblad eller Allers når vi skal på hytta, men ellers er går det i På sykkel, Lev landlig og så er jeg spent på det nye kostholdsbladet som kommer snart. :)

Nytt Lev landlig i dag forresten... :love: Det er bladet sitt det! Rene julaften hver gang det ligger i postkassen! :ja:

Nerthus sa for siden:

Kjøpt! Synes det blir mer og mer slike artikler nå og det er jo knallbra!

Ser dog også at det blir fler og fler som annonserer for "lavkarbo-kur" med pulverkurer og "karbo-blokkere" - og DET er jeg litt usikker på om jeg synes er så knallbra... :rolleyes:

arkine sa for siden:

da må det kjøpes i morgen, intresangt og lese om lavkarbo

marjusen sa for siden:

Noen som gidd å scanne di sidene og legge ut som pdf eller?

Blir litt flaut som mann å kjøpe slik blad;) haha

Marius

Nerthus sa for siden:

Du får si det er til dama ;) - eller mamma :)

Debz sa for siden:

Torkil gjorde da...;)

Photobscura sa for siden:

Oi, bra greier! Jeg vet hva Tara er, men det er bare fordi jeg har jobbet for forlaget som gir det ut :p. Av blader kjøper jeg bare tegneserier. Evig ung lizzåm, høhø :p.

Licota sa for siden:

Jeg syns bladet var bra jeg. Fint intervju med Linn Skåber, og Isabel Allende. Artikkel om Phuket, intervju med noen av de store tegneserietegnerne i Norge, sak om Depresjon og selvmord, litt mote selvsagt og mye mer. :) I tillegg til ketolyse-artikkelen. Mye lesestoff!
Det eneste som hintet om at bladet var for 40+ var annonsene for Tena Lady og Restylane.. ler

Gracella sa for siden:

Kjøper 4-5 tegneserier fast og har gjort det "hele" livet. Problemet er at jeg ikke klarer å kaste de etterhvert, så jeg har sekker med Ernie, LGV, Pondus, Agent X9/modesty Blaise,Tommy og tigeren, M, Nemi, Kollektivet, Viggo, Sprint, Lauzier, S/F og en del utenlandske. :o
Og jeg er over 40 og har ikke tenkt å slutte med de, hehe. Leser da alt annet også, båder magasiner og faglitteratur

Photobscura sa for siden:

Samme her ..! Jeg har så mye blader at jeg kunne ha tapetsert slottet. Men jeg kjøper en del graphic novels også, da. Jeg tror faktisk aldri jeg har kjøpt et dameblad!? Jeg får fortsatt Woman i posten selv om jeg ikke har jobbet for dem på snart et år. Jeg har enda ikke kommet så langt som å ta av plasten på noen av dem. De ligger liksom der og venter på magre tider :p.

Veggpryd sa for siden:

I love TARA! :love: Det er ikke første gangen de har skrevet om ketogen kost og lavkarbo - nå begynner jeg virkelig å like det bladet der altså! Det er så bra! Nå bare jeg ut å kjøpe bladet! :)

Carisma sa for siden:

Tara er faktisk et av de beste damebladene på veldig lang tid. Himmelskritt foran KK, Henne og de andre konkurrentene!

Yonah sa for siden:

Artikkelen var kjempebra! Men jeg måtte flire av illustrasjonsbildet av en dame med en handlepose med masse godt i, og midt i lyste det opp en knallgul banan( sukker i skall):lol:

Har ikke fått lest resten av bladet, fordi storebror på 7år ville ha noe å lese på senga i går og plutselig var bladet borte..Så han sovnet med tara over hodet han:lol: Og i dag har jeg ryddet og vasket hele dagen.

Devana sa for siden:

Samboeren min lette etter Tara i butikken i dag når han handlet (jeg er ikke helt i slaget, så orket ikke være med), men det var utsolgt! Mange her som bor i Bergen eller er Tara et veldig populært blad? ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.