Sanney sa for siden:
jeg liker verken bææ eller kål jeg da.. kresen som fy :D ellers har jeg jobbet nærmere 12 timer idag, 5 av dem med styggvondt i ryggen.. så nå føler jeg meg overkjørt av en søppelbil..
Sanney sa for siden:
jeg liker verken bææ eller kål jeg da.. kresen som fy :D ellers har jeg jobbet nærmere 12 timer idag, 5 av dem med styggvondt i ryggen.. så nå føler jeg meg overkjørt av en søppelbil..
Sanney sa for siden:
stjålet denne fra fjesboka, nå er jeg født på åttitallet jeg da, så husker fint lite av det.. :p
"Vi lever åttitallet på nytt; Treholt er i alle medier, A-ha er på verdensturné, på kino går Karate Kid og Wall Street, det er krig i Afganistan, alle skal jogge, Nils Arne Eggen trener Rosenborg, alle går itights, vi lader opp til VM på ski i Oslo, men hvorfor Samantha Fox er byttet ut med ......Marianne ......Aulie, skjønner ikke jeg.........."
Carisma sa for siden:
Den var faktisk veldig bra sanney :lol:
Jeg likte ikke fårikal før, men som så mye annet smaker det plutselig helt annerledes når ikke de dumme karbene ødelegger smakssansen lenger
Anarko sa for siden:
At karbene ødelegger smakssansen har jeg aldri tenkt på...
Den såg jeg på facebook rett før jeg sjekket her faktisk :D en annen som går er denne (dog ikke så bra):
Under en sexundersøkelse på gamlehjemmet ble Olga 82 år, spurt om når hun
sist hadde sex. " 1945" sa Olga. " Oi, det var lenge siden " sa
intervjueren. " Å, dere unge har ikke begrep om tid." sa Olga " Klokka
er jo bare ti over åtte...."
Men litt artig er den dog :D
I kveld begynte jeg og typen på iron man 2. Den virker veldig bra så langt. Men må gi meg nå, skal sove. Trøtt som et fjell, eller noe i den duren.
Snart er det oktoberskravletråd :)
christine76 sa for siden:
Jeg liker den filmen:D
Finnes få ting som er så sexy som Robert Downey Jr.
Carisma sa for siden:
Phft, han lider av Robbie syndromet. Totalt uten utstråling så fort han dropper dopet :D
Anarko sa for siden:
Jeg syns han har kjempeutstråling.. Men han hadde mer utstråling i nr 1 faktisk. Hmm. Men hot as hell er han!
christine76 sa for siden:
Da erklærer jeg meg selv som ferdig å slanke meg!
Jeg har totalt gått ned 38,2 kg siden jeg begynte på Xtravaganza i slutten av februar. Teller jeg med det jeg fikk til på egenhånd i januar og februar så har jeg gått ned litt over 42 kg. Det er jammen mye mer enn jeg hadde trodd på forhånd. Jeg husker jeg startet kuren og tenkte jeg var ambisiøs som tenkte å gå ned 15 kg, og dermed komme ned i ca 90 kg. Så fjernt det er nå.
Men selv om jeg har gått ned mye, så føler jeg meg litt som en nybegynner allikevel. Jeg har jo gått på pulver 20 av de siste 31 ukene. Så jeg har enda mye å lære om lavkarbo. Heldigvis holdt jeg vekten med lavkarbo i sommer, selv om jeg ikke var flink til å trene, så jeg har stor tro på at dette skal virke. Akkurat hvilket nivå jeg må ligge på når det gjelder karber og fett må jeg finne ut etter hvert, men dette er en omlegging for resten av livet i alle fall. Jeg har jo allerede bevist grundig at et "normalt" kosthold gjør meg feit.
Jeg satser på å fortsette å holde meg her inne med dere om det er greit. Det er her inne jeg føler meg mest hjemme. For jeg føler på en måte litt at dem som ikke har vært der liksom aldri helt kan forstå hvordan det er. (blir helt sentimental her jeg nå)
Masse lykke til videre til dere som er godt på vei eller nettopp har begynt. Dette klarer vi!
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Hipphipphurra Christine. Rett og slett utrolig godt jobbet!
grotingeling sa for siden:
Gratulere som ferdig slanket - 42 kg siden januar står det virkelig respekt av
Og klart du skal få fortsette å "henge" med oss, vi vil jo gjerne høre hvordan det går nå når du skal over på vedlikehold/nytt kosthold.
Det er jo som du selv sier nå jobben begynner, og av erfaring vet i alle fall jeg at det er minst like tøft å skal finne riktig nivå og så stole på seg selv at en gjør ting riktig:cool:
Skal bli kjekt å følge deg videre på veien inn i det nye kostholdet :klem:
Anarko sa for siden:
Gratulerer Christine! Kjempeflink er du!
Catalina79 sa for siden:
Jeg bare signerte denne jeg.. Syns det var så godt skrevet. Håper det var greit..?? Er tom for ord ikveld.. (hørt sånt??).. :D
Men hvertfall: Du har gjort en suveren jobb!! Gratulerer som ferdigslanket, og lykke til med vedlikeholdet og ditt nye liv. :D
vaskeklut sa for siden:
Gratulerer så utrolig mye, christine76! Du har vært SKIKKELIG flink! Og vi håper på å få beholde deg her inne så lenge vi kan :D Jeg bøyer meg i støvet for deg. over 40 kg siden januar står det skikkelig respekt av!:visemuskl
grotingeling sa for siden:
Oktoberskravletråd er opprettet :D
Mankell sa for siden:
Gratulerer Christine. Så flink du har vært. Lykke til videre.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.