Ketolyse funker! sa for siden:
Hvilken oppskrift skal jeg velge?
Kriteriene er:
- Så likt vanlig kneipbrødsmak som mulig
- ikke for grovt
- må ikke vokse i munnen
- ikke være eggete
Såååå, noen som har en mirakeloppskrift til meg? :D
Ketolyse funker! sa for siden:
Hvilken oppskrift skal jeg velge?
Kriteriene er:
Såååå, noen som har en mirakeloppskrift til meg? :D
Gracella sa for siden:
Det første kriteriumet tror jeg utelukker de fleste brød som ikke er laget med mel...:rolleyes:
Nå har ikke jeg prøvd noen av oppskriftene med glutenmel, kanskje de er mere "kneipbrødaktige"??
bærrgen sa for siden:
Benedictes lavkarborundstykker er det aller aller beste jeg har smakt på "brødfronten" etter at jeg begynte med lavkarbo :D
Carisma sa for siden:
Du vil med andre ord ha et lavkarbobrød som smaker papp? :D Dessuten kræsjer det litt med - må ikke vokse i munnen, for det finnes ikke noe som vokser mer i munnen enn kneip... :o
Søk på Nannahs "brød til snitter".
Nerthus sa for siden:
Har funnet en favoritt i brødmixen til spis-deg-slank... :) Du kan bestille ett ferdigbakt frosset først for å se om du liker det - ellers så har de brødmix-pakker i forskjellige størrelser. :) Og så sinnsykt lett å lage - bland med vann og hiv i forma og rett inn i ovnen :) Easy!
Jeg liker også karins beste brød da - men spis-deg-slank brødet minner mer om "brød" om du skjønner :)
sistegang sa for siden:
Mitt aller beste brød syns vi er godt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.