Hei! Jeg tror nok jeg nå skal spørre om tidenes dummeste spørsmål,men det har seg jo sånn at jeg har gått ned litt i vekt nå (ca 20 kg) og skal ned,vel en god del til. Så begynte jeg å tenke på når man skal ned mye hva som evnt skjer med tatoveringer man har? Nå har ikke jeg på magen eller noe da,men en på leggen og håndleddet. Er det sånn at de kan bli strekt på? eller er det for lite å ta av der liksom? :confused: Jeg har nemlig "normale" legger og underarmer,om man kan si det i forhold til hvor stor jeg er. Nå minsker det nok litt etterhvert på disse stedene,men hvor mye vet jeg jo ikke. Så har noen noe synspunkt/erfaring med dette? hehe:o
Denne vil eg følge med på. Går og sparer og vil ha litt meir tegninger men er usikker på om eg tør gjere det no før eg har gått ned, kva skjer med huden liksom?
Eg såg ingen forskjell fra slank til tjukkas, så kanskje ikkje blir noko hin vegen heller?
Vel jeg har kun en, og den er tatt på leggen (i sommer i mitt beste vekttap) jeg ser ingen forskjell... Vet ikke altså, men kommer nok ann på hvor! F.eks på magen eller sidene der strekkmerkene popper frem som ville katter og fettet samler seg som fluer rundt ett dødt kadaver i løpetid, vil du nok få ett problem..
Så lenge huden ikke blir strekt veldig i området der tattoveringen er så skal det vel ikke by på problemer. For huden er jo elastisk og vil trekke seg sammen igjen.
En veldig detaljert tattovering blir sikkert litt "grumsete"
Selv har jeg dekket 25% av ryggen ( heldigvis overdelen ) så jeg har ikke sett noen forskjell.
Takk for svar! Tar gjerne imot flere =D Men jeg har studert stedene mine litt og jeg syns det skal være godt gjort om det forsvinner så mye at de blir stygge (fingers crossed) den på leggen er jo nesten ved den derre kulen på ankelen,og på håndleddet er det vel ikke så mye fett,men greit å høre folks erfaringer syns jeg :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.