< Tilbake til oversikten

Tacosaus uten sukker vs feks First Price m mindre karbo

Victory sa for siden:

Jeg lurer på en ting... Jeg har forelsket meg i Santa Maria's hotte taco saus uten tilsatt sukker. MEN så har det seg slik at first price sin har litt mindre karbo, men den har sukker.. Hva bør man helst velge her?? For meg på south beach er det egentlig ingen diskusjon, da blir det den uten, men jeg driver med prosjekt legge til litt mer fett, så da ble jeg usikker, da bør jeg jo kutte enda mer på karbohydratene... Noen som har kommentar? :rolleyes:

Ferskenbeinet sa for siden:

har santa maria en uten tilsatt sukker? Hvor mange karber er det i den?

Victory sa for siden:

Det har de! :D Og den er super god. Vertfall den hotte. (Bare den jeg har smakt) Den har en grønn merke på siden hvor det står: "No sugar added". 5,5 gram karbo pr 100 gram.

Nerthus sa for siden:

Kan jeg bare smette inn og foreslå en glutenfri jeg fant i glutenfri-hyllene på coop? Creamy sun-dried tomato cooking sauce. Meridian tror jeg produsenten heter. Rundt 5g pr 100 gram og jeg eeeeelsker smaken av soltørket tomat :) Den er god og rund og mild i smaken.

unaturligslank sa for siden:

Hvor mye karber er det i first price sin?
Er sukkeret tilsatt, eller er det fruktsukker som finnes naturlig i tomaten?

Victory sa for siden:

Smett gjerne inn og forslå hva som helst du syns er godt! Tips tar man imot med stor TAKK! :) Høres godt ut....

Victory sa for siden:

Hmmm... nå ble jeg litt usikker, trodde jeg hadde en, men det hadde jeg ikke. Jeg tror den har 3 gram eller noe, og det står sukker på innholdet..

Carisma sa for siden:

Regner med den billigste varianten inneholder mer vann, og derfor blir totalt innhold karbohydrater lavere. Samtidig som man sannsynligvis må bruke mer for å få like mye smak.

unaturligslank sa for siden:

Så på first price sin i går. Den milde var det mindre karber i, men ikke den sterke.

Ferskenbeinet sa for siden:

Den milde har 3,6g. MEN den er mye mer vanndig så en trenger større mengde en hva en gjør med den til santa maria... Går over til den jeg!

Fofa sa for siden:

Sitter her og skal "snekre sammen" noen oppskrifter.. Er det noen som vet hvor mange gram salsa et glass fra First Price inneholder?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.