Photobscura sa for siden:
:hearts: Tori Amos! :hearts:.
Jeg hører på Datarock, men det er på radioen.
:hearts: Tori Amos! :hearts:.
Jeg hører på Datarock, men det er på radioen.
Ethewia sa for siden:
Gah, Tori Amos. Jeg liker musikken hennes, men jeg opplever henne som litt diva. Var på konsert med henne i fjor (eller året før?), og det tok laaang tid fra oppvarminga var ferdig til hu faktisk kom på scena. Stemninga hadde jo selvsagt dalt på den timen eller hvor lenge det enn gikk. Til gjengjeld så spilte hu dritlenge, to timer eller noe kanskje. Litt i overkant lenge, vi valgte å gå før det var over.
Hadde en time å ta kål på mellom to avtaler i dag, den tilbrakte jeg i en park der jeg satt og leste i sola. Og selvsagt må jeg ha musikk til noe sånt, og valget falt på Eddie Vedder og soundtraket han laga til filmen Into the wild. Låta Hard sun er koos!
Anbefaler forresten filmen også, den er knall! Definitivt en av mine favoritter.
blåbær sa for siden:
Høres ut som vi var på samme konserten ... Jeg måtte også gå før det var slutt, hadde ikke lyst å betale taxi i dyre dommer. Det ødela litt av opplevelsen. Men jeg eeelsker fremdeles cdene mine! :hearts:
streber sa for siden:
Slikt irriterer meg vettløst :mad:HVORFOR har endel artister rett til å la publikum vente i mange timer?? Opplevde dette med P!nk, vi ventet så lenge at det var helt utrolig. :(Oppvarmingsbandet var ok de, men du og du som vi måtte høre musikk på anlegget lenge etterpå, før hun kom. NÅR hun da kom så var showet fantastisk! :)Skjønner bare ikke hvorfor det er noe poeng i å la folk vente så lenge, at de vurderer å dra?? Er det ikke oss fans de lever av?
Imp sa for siden:
Phil Collins - In the air tonight
Ethewia sa for siden:
Ja, det var litt av årsaken til at vi stakk tidligere også. Venninna mi skulle hjem til Bærum og måtte rekke siste buss. Men jeg, jeg var bare lei. :p
Noen ganger må emoen i meg ut, og i dag har jeg hørt på Fall out boy med Dance, dance.
Jorkla sa for siden:
I Cry.. Minner meg om bestefar <3 www.youtube.com/watch?v=kH2wzpNLEpA
Jorkla sa for siden:
bumper tråden jeg.. :rolleyes:
For denne sangen "The story" www.youtube.com/watch?v=o8pQLtHTPaI&ob=av2n
Idarull sa for siden:
Maroon 5, digger det nye albumet.
Jeg har hørt på Edith Piaf, og danset rundt i stua de siste par dagene! Non! Rien de rien! Non! Je ne regrette rien! :D
Carisma sa for siden:
Halloween-klassikeren! :D www.youtube.com/watch?v=zJYnqDAXkEg
Carisma sa for siden:
Og derfra var veien kort videre til Marilyn Manson.. Og nå Seigmen :hearts:
Jorkla sa for siden:
Jeg prøvde det samme her i forrige uke.. Men da ble anlegget fort satt på MUTE pga ville protester fra min kjære.. :rolleyes:
Dum samboer :(
Jorkla sa for siden:
Jaaah.. -meeen bare når det kommer til ho edith eller at jeg synger..:rolleyes:
Cherry sa for siden:
Enrique Inglesias - I like it.
Kine87 sa for siden:
Motorpsyho- Hey jane <3
Nicpins sa for siden:
Eminem, Recovery albumet. Prøver å høre ihjæl, men det nytter ikke :D
Grenselaust bra. Guten gjør seg som nykter!
ChristineSixteen sa for siden:
I kveld koser jeg meg med god gammel 70-talls Elton John :) Han er en av mine musikalske helter, deilig å dra frem innimellom og storkose seg :D
Kanutten sa for siden:
Jimmy Nail!!! Calling out your name!!
Sjanten sa for siden:
Jimmy Nail.... Crocodile shoes:)
Idarull sa for siden:
Kanutten sa for siden:
:ja: :love:
Sanney sa for siden:
Kanutten sa for siden:
Thindersticks...:love:
Carisma sa for siden:
Den fineste vintersangen: www.youtube.com/watch?v=5j6M1i9rW1s
Kanutten sa for siden:
Sebastian! Denne låta er bare enorm når det er med et helt orkester og kor.
Var på konsert med han i Trheim nettopp, fabalaktig!
Sjanten sa for siden:
Til å fryse på ryggen av:ja:
Kanutten sa for siden:
Aner at Sjanten og jeg liker mye av den samme musikken, så hva med DENNE da??
Sjanten sa for siden:
Aldri hørt den før, faktisk:rolleyes:
Kanutten sa for siden:
Men Moody Blues har du hørt om?? Ray Thomas er bare nyyyyydelig! :love:
Sjanten sa for siden:
Moody Blues har jeg hørt om:ja:
Kanutten sa for siden:
Kanutten sa for siden:
Fairytales of New York! RIP Kirsty MacColl.....
Sjanten sa for siden:
Absolute beginners.... :love:
Bedre poplåt tror jeg knapt finnes... Ok, kanskje Billy Jean.. men likevel:p
Sjanten sa for siden:
Jeg digget "Walking down Madison" husker jeg. mimre mimre
Jeg har mest sett film i helga, men på lørdag, mens jeg gjorde meg klar til fest, hørte jeg på Raga Rockers "Når knoklene blir til gelé" på repeat. Norsk rocks beste bassriff!
Kanutten sa for siden:
:love: Jeg elsker Bowies musikk da han var litt ubestemmelig angående livets videverdigheter :love: Life on Mars?
Carisma sa for siden:
Jøss, vi har jo noe til felles i musikksmak jo! :D
For min del går det i gammel Metallicca, ble inspirert etter nachspillet på lørdag.
Jorkla sa for siden:
Har Susanne Sundfør og sangen I resign på hjernen!! Den er SÅ fin!!:rolleyes:
Cherry sa for siden:
Cheryl Cole - Fight for this love, ultrabeat remix
Nicpins sa for siden:
Sliter med to prosjektoppgaver samtidig, og har mye sinnaenergi innabords. Derfor denne: :D
Eminem feat. Pink - Won't back down
Fantastisk! :cool:
Var det så jøss, da? :p. Jeg har enormt bra musikksmak, så det er jo bare fint å ha noe til felles med meg i så måte, et kvalitetstegn, vil jeg si :D
blåbær sa for siden:
ChristineSixteen sa for siden:
Denne her er bare så utrolig fin:
Carisma sa for siden:
Pinkerton albumet til Weezer :hearts:
Åååå! I love!
Jeg har fortsatt ikke tilgitt Riever Cuemo for at de ikke spilte et eneste spor fra den skiva på konserten på Rockefeller for noen år tilbake ...
Kanutten sa for siden:
:love:
Kanutten sa for siden:
Kanutten sa for siden:
Kanutten sa for siden:
St Thomas!!! :love: RIP! :hylgrine:
LineJM sa for siden:
www.youtube.com/watch?v=LMgitKv-78I
blir aldri lei av denne.
lill sa for siden:
Jeg hører på Equilibrium, blant annet Blut im Auge. Og Korpiklaani. :)
Carisma sa for siden:
Moneybrother :love:
Ignite sa for siden:
www.youtube.com/watch?v=koRetRiyCDM&playnext=1&list=PL8A1718F8CB805FF5&index=38
Kanutten sa for siden:
Mom is home! A-Moe
Kikkin sa for siden:
30 seconds to mars!!!
mamma87 sa for siden:
James Blunt
Damien Rice
The Script
Lifehouse
The Fray
LineJM sa for siden:
Hører på denne [url="spotify:track:1wm4dZ5JxSTfCgci98lZo1"]David Francey – Morning Train[/url] akkurat nå. Nettopp oppdaget denne fyren. Liker godt.
Kanutten sa for siden:
Denne er bare rålekkervakker! MÅ nytes!!!!!!
Bollemor sa for siden:
fancy footwork - chromeo...Digg. Får løst til dans:P har vel sett step up 3d for mange ganger;)
maynard sa for siden:
Hører mye på Michael Jackson for tiden, da spesseilt Man in the mirror og smooth criminal, elsker de :)
Ellers er vel favorittene mine Tool ,derav brukernavnet mitt etter Maynard James Keenan som er vokalisten (jeg er forøvrig dame :p),
Elvis :love: ingen over, ingen ved siden av!!!
Er veldig glad i oldies også:)
A perfect circle, Metallica, Marliyn Manson, Disturbed, AC/DC, Thomas Dybdahl, Norah Jones, litt Lady Gaga, Deftones +++
Også et par bra trondheimsband, Atrox og Manes. Anbefalles for de som liker rock/metal ;)
Fikk også en dille på a-ha etter å ha sett de live i høst. De er utrolig mye bedre og rocka live enn på plate altså!
Temmelig eklektisk musikksmak, Maynard! Det får man si :). Åhmmmm, Tool! :love:. En av mine beste konsertopplevelser ever.
Her går det som vanlig i masse indie fra sent åttitall; Jesus and Mary Chain, Joy Division, Stone Roses, Bauhaus etc. Men de siste dagene har jeg blitt skikkelig gira på gammel Guns'n! Mine store helter fra prepubertaltida :D. Prøver å late som at dagens versjon av Axl og skiver som Chinese Democracy aldri har eksistert :p.
maynard sa for siden:
Haha, jeg vet :)
Er litt slitsomt til tider da jeg ikke vet hvilken retning jeg skal ta:p
For jeg er slik på alle måter, ikke bare musikken. Hører liksom ikke hjemme noenplass :)
Tool, du din heldiggris! Jeg har aldri fått sett de live desverre. Ville så veldig da de spillte på øya sist, men måtte jobbe:(
Håper virkelig de legger ut på verdensturne, og innom Norge, når de er ferdige med det nye albumet sitt!!
Ikke tenk på det! Lik den musikken du liker, du! Jeg er ganske vid i min musikksmak selv, enn om den ikke strekker seg til Lady Gaga :p. Rock er jo i hovedsak min greie, gjerne av den litt alternative sorten, men igjen er jeg et Prince-fan av rang!
Jeg så Tool på Roskilde i 2001. Helt utrolig fantastisk! Jeg har nærmest slitt ut Ænima-skiva som var en voldsom åpenbaring for meg i sin tid, og har nok dessverre ikke fulgt så mye med på hva de har gjort siden jeg var tidlig i tjueåra. (Noe jeg kanskje burde gjøre noe med?!).
Bonus sa for siden:
Jeg hører på musikk alt ettersom humøret og tinnitusen..
Akkurat nå hører jeg på Paul Van Dyk - Nothing But You :D
siljeand sa for siden:
Hører på ganske variert musikk, jeg også, men for tiden er det Monster Magnet (Mastermind, som kom ut i fjor) som opptar mesteparten av musikktiden min. Tror det må være det beste albumet jeg noensinne har hørt! :)
Jorkla sa for siden:
Jeg er SÅ listepop om dagen.. Nå er det Pink m "Fucking Perfect" som går for full maskin.. Hun er så flink, og videoen er jo helt fantastisk
Og jeg er på Prince-kjøret igjen :love:
Jorkla sa for siden:
vet du.. jeg vet ikke hvorfor men jeg blander alltid prince og queen.. Kanskje fordi Prince var en queen, eller fordi de begge er royale:full:
:_oy:
Fy!
Jorkla sa for siden:
:rolleyes::rolleyes: tjihii...
Carisma sa for siden:
Jeg hører hvertfall IKKE på Admiral P! Makan til slitsom fyr/låt! :eek:
OMG! Han er helt forferdelig! Som om det ikke var slitsomt nok i utgangpsunktet så hadde jeg den tvilsomme gleden av å høre han "live" på Popsalongen. La oss si det sånn at han egentlig ikke en gang er så "god" som på plate.
Kanutten sa for siden:
Akkurat nå hører jeg på siste Chris de Burgh....
streber sa for siden:
www.youtube.com/watch?v=uY3LAFJbKyY&feature=related
lever i ungdommstiden i perioder musikkmessig, nå har jeg en slik periode-herlig!
[size=4][/size]
[size=4][/size]
www.youtube.com/watch?v=Q7C90sLh5Ok&feature=related
[size=4][/size]
[size=4][/size]
[size=4][/size]
Supera sa for siden:
Jeg har dilla på [url="spotify:track:1mr3616BzLdhXfJmLmRsO8"]Owl City - Fireflies[/url] i dag. Den gjør meg glad. :snill: Egentlig for poppete for min smak, men akkurat denne likte jeg.
silje21 sa for siden:
here you come again - dolly parton
Cyan sa for siden:
Chimaira, The Bravery, Taake, In Flames, Lars Winnerbäck, Opeth, Arctic Monkeys, Sepultura, Joy Division, White Lies, Nick Cave, PJ Harvey, Yes, Gojira, The Project Hate
for å nevne noen få, men de som for tiden surrer mest på mp3'en
Julie sa for siden:
Hører for tiden mye på The Script ("Nothing", "The Man Who Can't Be Moved" og "Before The Worst") og også The Killers ("Human" og "Mr. Brightside").
Fant også to (tre) sanger av Ashley Tisdale som muligens er litt vel "tenåringspop"-aktige - men det får så være. :p De heter "Me Without You", "What If" og "Masquerade". ;)
Nå om dagen går det mye i Violent Femmes og Jesus and Mary Chain! :hearts:
Cyan sa for siden:
Violent Femmes! :hearts:
Jah! Kiss Off har rotert særlig mye!
Cyan sa for siden:
Av en eller annen merksnodig grunn har jeg fått litt sansen for Tinie Tempah i det siste :confused: Det må være den Sør-Londonske dialekta som lurer meg :p
streber sa for siden:
Bruno Mars, lazy song:Dwww.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0&NR=1
Julie sa for siden:
Venninna mi sendte meg lenken til den for et par dager siden - ble lei halvveis gjennom! :p :lol:
Kanutten sa for siden:
Jimmy Nail!!!!!
Jeg digget ham i fjor høst (så hele serien) og har hentet ham frem igjen.
Denne sangen er bare nydelig. :love:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.